5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Remon

Pages en Voorvertoning niet te bewerken

Sinds Lion werkt Voorvertoning en Pages niet meer lekker. Hij vraagt om bestanden te ontgrendelen en het bewerken van bestanden in Pages werkt soms alleen maar als ik uit het programma ga en weer opnieuw aan klik.
    Ik denk dat het met het automatisch opslaan te maken heeft maar ik heb niet gevraagd om deze vervelende handelingen steeds. Waar kan ik de instellingen wijzigen die dit probleem bij mij veroorzaken.

Bijdrager
    Remon

Tevens werkt het Zoomen met ctrl+zoomen na enige tijd niet meer na herstart weer wel. Een functie die ik best vaak gebruik een bug?

Bijdrager
    Hansi2124

Die tweede vraag had je ook hier gesteld
    http://www.onemorething.nl/community/topic/inzoomen-op-scherm-weg-in-lion

en daar kunnen we dan ook beter antwoorden, aangezien dat in een relevant topic staat.

Bijdrager
    Oppie
    Remon op 07 oktober 2011

Hij vraagt om bestanden te ontgrendelen… Waar kan ik de instellingen wijzigen die dit probleem bij mij veroorzaken.

Systeemvoorkeuren>Time Machine>Opties>Vergrendel document.

Bijdrager
    Remon

Ik heb timemachine niet aanstaan, maar het werkt nog steeds niet.

Op een gegeven moment kan ik gewoon niets meer aanpassen, moet dan dus eerst het programma uit voordat ik weer iets kan doen. Ook geen toetsencombinaties als cmd z etc. Het ctrl zoomen zoals ik dat erna poste heeft er misschien deels mee te maken aangezien dat na een tijd ook niet meer werkt.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.