7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    wido

Pages en Lion

Tot nu toe was ik altijd blij met Pages: het was (!) altijd erg stabiel en handig.
    Sinds ik Lion heb geïnstalleerd is daar helaas verandering in gekomen. Ik heb natuurlijk de update voor iWork voor Lion geïnstalleerd, maar toch gebeurt het me nu geregeld dat Pages crasht en dat ik Pages opnieuw moet starten. Ik kan nog geen patroon ontdekken in de vastlopers.
    De instabiliteit kwam sinds Lion en de update voor iWork.
    Zijn er hier meer die daar last van hebben? Is er iets aan te doen?
    Ik draai hier dus Pages 4.1 (923) onder 10.7.0

Bijdrager
    remkofae

Beste Wido,

Ik had dezelfde problemen, nadat ik Snow Leopard geüpdatet had naar Lion. Vervolgens een schone Lion versie geïnstalleerd en alle problemen verdwenen.

mvg,

Remko

Bijdrager
    Perryvale01

Ik heb dezelfde problemen met Pages sinds de installatie van Lion. Ik gebruik Pages veel en was er altijd blij mee. Maar sinds Lion is het inderdaad instabiel. Erg irritant. Wat ook vreemd is, is dat bij het openen van Pages je normaal in het venster ‘Recente bestanden’ een recent bewerkt Pages document kon openen. Nu kan dat niet meer. Ik krijg alleen het bericht ‘wis menu’ te zien.

Bijdrager
    LiesbethvP

Sinds ik Lion heb geinstalleerd werkt Pages niet goed meer. Met name tabellen doen het niet meer:
    het is onmogelijk extra rijen toe te voegen of te verwijderen en opeens werkt het ook niet meer om cellen door te laten lopen in een lege cel ernaast, of de hoogte van de cel groter te laten worden. Tekstomloop in cel uitzetten en pas grootte automatisch aan uitzetten helpt niet. Help!

Bijdrager
    wido

Heb je wel alle updates voor Pages en Lion geïnstalleerd?

Bijdrager
    LiesbethvP

Ja, wel alle updates geïnstalleerd, echter: heb nog steeds Pages 2008, versie 3.0.3. Zou het daar aan liggen? Met Leopard was er geen probleem.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Ik vermoed inderdaad dat het probleem hier de combinatie van Pages ’08 en Lion is … wat het erg onwaarschijnlijk maakt dat Apple het op zal lossen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.