-
Q:
Pages en Lion
Tot nu toe was ik altijd blij met Pages: het was (!) altijd erg stabiel en handig.
Sinds ik Lion heb geïnstalleerd is daar helaas verandering in gekomen. Ik heb natuurlijk de update voor iWork voor Lion geïnstalleerd, maar toch gebeurt het me nu geregeld dat Pages crasht en dat ik Pages opnieuw moet starten. Ik kan nog geen patroon ontdekken in de vastlopers.
De instabiliteit kwam sinds Lion en de update voor iWork.
Zijn er hier meer die daar last van hebben? Is er iets aan te doen?
Ik draai hier dus Pages 4.1 (923) onder 10.7.0Ik heb dezelfde problemen met Pages sinds de installatie van Lion. Ik gebruik Pages veel en was er altijd blij mee. Maar sinds Lion is het inderdaad instabiel. Erg irritant. Wat ook vreemd is, is dat bij het openen van Pages je normaal in het venster ‘Recente bestanden’ een recent bewerkt Pages document kon openen. Nu kan dat niet meer. Ik krijg alleen het bericht ‘wis menu’ te zien.
Sinds ik Lion heb geinstalleerd werkt Pages niet goed meer. Met name tabellen doen het niet meer:
het is onmogelijk extra rijen toe te voegen of te verwijderen en opeens werkt het ook niet meer om cellen door te laten lopen in een lege cel ernaast, of de hoogte van de cel groter te laten worden. Tekstomloop in cel uitzetten en pas grootte automatisch aan uitzetten helpt niet. Help!
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.