6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    wmaat

Pages en iCloud

Ik wordt een beetje simpel. Ik heb alles ge-update en heb nu overal iCloud geactiveerd. Ik kan inderdaad een pages document op de ipad maken en er daarmee mee verder gaan op de phone. Maar hoe nu op mijn Macbook? Moet ik ieder document nu handmatig downloaden vanaf iCloud.com en na bewerking weer handmatig uploaden?

Da’s toch waardeloos? Of doe ik iets mis?

Bijdrager
    iMad

Wachten op de update voor iWork!!!

Bijdrager
    G4

Het is de bedoeling dat je naar http://www.iCloud.com gaat. Hier kun je inloggen en bestanden downloaden.

Bijdrager
    wmaat

en dan verder mee werken op de mac en vervolgens weer uploaden? Lijkt een beetje op wat ik deed, gewoon naar jezelf mailen.

Waardeloos dus…

Kortom zonder pages /iWork update is het werken met documenten via iCloud een beetje natte twat

Bijdrager
    Gitte65

Ik ben ook erg teleurgesteld in de synchronisatie van documenten. Als je de handleiding goed leest worden documenten alleen naar iPad of een ander iOS-apparaten automatisch gesynchroniseerd. Van of naar je Mac of PC moet je het dus handmatig slepen/downloaden….

Ik moet voorlopig dus ook maar doorgaan met mailen tussen mijn MBP en iMac.
    Of ik ga toch maar een account bij Dropbox aanmaken. Dat laatste had ik nog niet gedaan vanwege de komst van iCloud. Dat blijkt dus een beetje gebakken lucht te zijn….

Bijdrager
    hermen

volledig eens, hopen dat iwork ook inderdaad een beta is. erg jammer. ik had meer verwacht

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.