5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Tee Loo

Pages ellende met Media>Photos bij het laden

Photos in Pages is verschrikkelijk. Als ik Media open en Photos selecteer dan is mijn Macbook 45 minuten bezig met het laden van mijn Photos database. Ok, er zitten 27000+ foto’s in, maar toch. Kan dit niet beter, doe ik iets fout?

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door Tee Loo.
    Bijdrager
    KarelWillem

Ach, mijn Pages is zo intelligent dat ‘ie helemaal geen foto’s ziet.

Dat kan ook….;)

Bijdrager
    Tee Loo

😆👍🏼

Bijdrager
    Kwadraatje

<p class=”cite”>Tee Loo op 25 mei 2020 om 15:50</p>
    Photos in Pages is verschrikkelijk. Als ik Media open en Photos selecteer dan is mijn Macbook 45 minuten bezig met het laden van mijn Photos database. Ok, er zitten 27000+ foto’s in, maar toch. Kan dit niet beter, doe ik iets fout?

<ul id=”bbp-topic-revision-log-3346791″ class=”bbp-topic-revision-log”>
    <li id=”bbp-topic-revision-log-3346791-item-3346792″ class=”bbp-topic-revision-log-item”>Dit onderwerp is gewijzigd 4 uren, 34 minuten geleden door <span class=”bbp-author-avatar”></span><span class=”bbp-author-name”>Tee Loo</span>.

Zo te zien, ben ik dan degene die iets fout doet, want hier gaat het wel goed…;)

Om welk type Mac gaat het, hoeveel vrije schijfruimte is er? Gaat openen van Photos zelf wel goed? En wat gebeurt er als je rechtstreeks vanuit Photos een foto op je Pages bestand dropt?

Bijdrager
    Tee Loo

Oude MacBook Pro uit 2011 (late), wel met 1TB SSD.
    als ik sleep gaat het goed, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling van de Media functie. (ik wil b.v. alle foto’s toevoegen uit favorieten)

Photos openen gaat prima, maar heb daar geen behoefte aan als ik Pages open en een paar foto’s wil toevoegen.

Ik denk dat Photos, met name filmpjes en live/ HDR, soms nog moet ‘indexeren’ en dat doet ie in de achtergrond (meestal voeg ik foto’s toe die net op andere devices zijn gemaakt). Zolang dit nog niet 100% gebeurd is denk ik dat Pages  niet de juiste/ volledige toegang krijgt tot Photos.

But is suck anyway… ik heb liever Lo Fi foto’s, edit in pages en ‘renderen’ kan dan achteraf… zoals FCP dat kan.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door Tee Loo.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.