6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Vandervaart

Pages downloaden op iPad ios 9.3.5

Ik wil de app Pages downloaden op mijn iPad met ios 9.3.5, maar dit werkt niet want de melding ‘de app is niet compatibel met deze iPad’.

De MS Word app, die ‘officiël’ ook niet op ios 9.3.5 kan worden gedownload, heb ik een tijd geleden (via één of andere truc) wél op mijn iPad gekregen.

Ik weet niet meer welke truc. Anders had ik Pages er (waarschijnlijk) ook wel opgekregen.

Hopelijk kan iemand mij helpen, want het zou geweldig zijn mocht ik Pages hebben op mijn ios 9.3.5.

Bijdrager
    TheBigZ

Probeer (de huidge) Pages eerst te downloaden op een ander device (bv een andere iPhone, iPad, of een Mac met iTunes).

Als je de app eenmaal gekocht hebt, zal je gevraagd worden of je een OUDERE versie wilt installeren als je de app op een oudere iOS versie probeert te downloaden.

Het gemene is dat je die vraag alleen krijgt als je de app ooit al een keer eerder “gekocht”  (lees: gedownload) hebt.

Bijdrager
    Vandervaart

Ik heb de app op een andere device (met ios 11) gedownload met dezelfde apple ID als waarmee ik daarna op mijn ios 9.3.5 device het hebt gedownload.
    Helaas, toen kwam de melding zoals in de openingspost heb verteld.

Bijdrager
    Vandervaart

Na een paar keer geprobeerd, is het me toch gelukt.
    Ik heb met de Apple ID, die wordt gebruikt op het ios 11 device en waarmee ik Pages heb gedownload, ingelogd op het ios 9.3.5 device. Eerst werkte dat niet. Daarna nog een paar keer hetzelfde gedaan maar het mocht niet baten. Vervolgens met de Apple ID, welke wordt gebruikt op het ios 9.3.5 device, ingelogd op het ios 11 device en Pages gedownload en daarna Pages geprobeerd op het ios 9.3.5 device te krijgen. Weer werkte het niet. Daarna wel gelukt met de Apple ID die voor het ios 11 device wordt gebruikt.

Het kost wat moeite, maar dan heb je ook wat.

Bijdrager
    TheBigZ

(y)

Bijdrager
    Vandervaart

Jups. Echt ontzettend bedankt voor de zeer waardevolle tip👍

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.