7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    NiSh

Pages – bullet list in een bullet list

Hallo OMT’ers,

Ik heb hier al een tijdje naar gezocht alleen ik heb het nog niet kunnen vinden op het internet.

Het gaat om het volgende:
    Voor school houd ik mijn huiswerk bij in een Pages bestand, maar ik moet een brief schrijven met bepaalde eisen.
    Nu is het probleem dat ik al het huiswerk in een bullet list heb staan, maar nu wil ik die eisen in een aparte list zetten, dat de ‘bullets’ verderweg staan dan het origineel.

Ik hoop dat het enigzins duidelijk is, andere suggesties van huiswerk bijhouden door andere studenten vind ik ook goed. Ik ben eerstejaars dus ik heb er nog geen handig trucje op gevonden:)

Bijdrager
    Blieper

Onder in het Bulletlistschermpje staat ‘Toon meer’ daar kun je de marge gewoon ingeven om het verder weg te schrijven, naar rechts verschuiven dan;-)

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Een betere oplossing is het inspringingsniveau van de lijst te vergroten:

Bijdrager
    Blieper

euh… da’s hetzelfde, alleen die van jouw is met een plaatje ;-), maar of die beter is haha

Bijdrager
    NiSh

Bedankt! Ik was niet verder gekomen dan Inspringniveau 2 en dat gaat alleen de tekst mee. Afijn het heeft gewerkt, heel erg bedankt voor jullie snelle reactie!

Bijdrager
    Blieper

Graag gedaan:-D

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    Blieper op 04 september 2012

euh… da\’s hetzelfde, alleen die van jouw is met een plaatje ;-), maar of die beter is haha

Volgens mij is het niet hetzelfde. Zoals ik het lees, raad jij aan een grotere marge op te geven; ik raad aan om het inspringingsniveau te vergroten. Per inspringingsniveau kun je de marge opgeven, en als je dit alles instelt zoals je het wilt hebben en er een alineastijl van maakt, kun je overal in je document met een paar klikken mooie lijsten maken:)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.