5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    iTimvd

Pages bestand

Hallo,
    ik heb een tijdje geleden aan mijn profielwerstuk gewerkt in een bestand dat ik volgens mij via de mail heb doorgestuurd gekregen. Nu wilde ik er gisteren aan verder werken, blijkt dat bestand nergens te bestaan (terwijl ik dacht dat pages nu alles zelf opslaat?). Is er nog een mogelijkheid dat bestand terug te vinden of niet? (hij noemt die bestanden zelf ook profielwerkstuk-2-3 en zo heb ik er nog meer die ik ooit doorgestuurd heb gekregen)
    Gr

Bijdrager
    stavos

Welke OS versie draai je? Want de auto-save optie die jij bedoelt zit alleen in Lion.
    Heb je de zoekfunctie van Finder al geprobeerd? Wellicht kun je op die manier het bestand terug vinden.

Bijdrager
    iTimvd

Ik draai Lion. En al die pws-2-3 en pws-2-2 en pas-2-1 bestanden(namen maakt hij zelf, dus die gemailde bestanden waar ik in heb gewerkt) staan allen niet in de finder?!

Bijdrager
    stavos

En in je inbox? Heb je veel gewijzigd in het bestand? Want wellicht is het sneller om opnieuw te beginnen met het bestand wat je in eerste instantie ontvangen had, dan een hele dag gaan lopen zoeken naar een bestand wat er uiteindelijk misschien niet blijkt te zijn.. En toch voor de zekerheid maar het bestand ook handmatig opslaan. (sowieso is het verstandiger om een bestand dat je per mail ontvangt eerst op te slaan op je harde schijf, voordat je er mee gaat werken)

Bijdrager
    GastonM

Staan ze niet hier?

(op het weggepoetste gedeelte komt je gebruikersnaam :sarcastic:)

EDIT:
    De Bibliotheek is standaard in Lion verborgen. Je kunt erin komen door in het menu Ga de Alt- (of Option-) toets in te houden en de Bibliotheek te selecteren. Succes!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.