5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Larsenal

Pages (als standaard + spelling)

Hi,

Een paar vraagjes:

1. Wanneer ik een .doc bestandje download en het wil openen dan gebeurt dat automatisch in Word. Maar ik heb de voorgeinstalleerde Word nooit willen installeren en gebruik Pages 08. Hoe krijg ik het voor mekaar dat Pages automatisch deze bestanden opent?

2. Dat bijgeleverde Word… (net als de proefversie van Pages uit iwork 06) Het zit blijkbaar op m’n schijf… Hoe verwijder ik dat?

3. Wanneer ik dan een gedownload bestand open in Pages, dan staat er automatisch een Duitse spellingcontrole op. Hoe krijg ik dat in het Nederlands? (ik ken de stap: Info>Tekst>Meer, maar deze werkt incidenteel, ik wil het altijd in het Nederlands)

Geblokkeerd
    Anoniem

1:

klik op een .doc, toets [command] + I

dan open met… pages
    open altijd met dit programma.

:wink:

Bijdrager
    VincentBaas

wat betreft probleem 2: het is bekend, verdergaan kan in dit topic

Bijdrager
    Yaris

3. Zie Pages en Word in het Duits: in de Systeemvoorkeuren bij voorkeurtalen Duits helemaal naar omlaag slepen en Pages opnieuw opstarten.

Bijdrager
    Larsenal
    ”VincentBaas”

wat betreft probleem 2: het is bekend, verdergaan kan in dit topic

Gaat dat topic niet over punt 3? Over dit punt ken ik de UNinstaller, maar nadat deze heeft gezocht, naar Officeonderdelen staat er niets om aan te vinken wat ik evt. wil verwijderen. Waarschijnlijk omdat ik nooit heb geinstalleerd. Desondanks staat er wel (ongeinstalleerde) Office(troep) op.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.