5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    fibe

Pages achtergrond op alle pagina’s?

Kan ik een achtergrond in pages op alle pagina’s laten terugkomen?
    Net als een header en footer?

Bijdrager
    Marius1976

Je bedoelt bijvoorbeeld als zijnde een watermerkachtig iets, of een logootje van een briefpapier?

Als je dat bedoelt, en je gebruikt pages 2.x, tik dan in de helpfile van pages het woord WATERMERK en lees de 1e hit. Dat zou moeten doen wat jij voor ogen hebt.

Succes,
    Marius

p.s. het leek me een beetje ingewikkeld, dus ik heb het nog even niet geprobeerd. Als je er niet uitkomt wil ik nog wel een poging wagen.

Bijdrager
    fibe

Inderdaad, thanx.

Opmaak > Geavanceerd > Verplaats object naar basisselectie

Bijdrager
    Marius1976

Het mooist vind ik altijd dat het toch altijd maar weer gewoon blijkt te kunnen met Pages.

Ik vind Pages 2.x echt een wereldprogramma.

Ik heb maar 1 punt van kritiek (1tje maar!) en dat is dat het zo verschrikkelijk traag is als je meer dan 1 bladzij vol hebt. Ik snap ook niet dat het zo stroperig werkt… op een G5 2.0Ghz notabene!

Dat is echt jammer, want nogmaals: Pages is echt een van mijn lievelings applicaties.

Oh ja… en “Print huidige pagina” …. dat had er ook in moeten zitten. Nu moet ik steeds invoeren print blz. 5 t/m 5 als ik die bladzij wil printen…

Marius

Bijdrager
    fibe

Klopt, zit echt goed in elkaar.
    Ook keynote is super.

De traagheid heb ik ook last van.
    Tussen mijn PowerBook G4 (1.67) en m’n Quad G5 merk ik bijna geen snelheidswinst in Pages.

Volgens mij is het in de kern nog niet helemaal in orde.
    Maar de interface en workflow zijn goed op weg.

Nogmaals bedankt voor de hulp!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.