9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    jopie huizinga

pages

heeft iemand ervaring met pages?

ik ervaar dat het een zeer trage applicatie is op mijn g4/1,33Ghz.

Bijdrager
    Peach

Ikke hebben iBook G4 933mhz (768mb ram) en bij mij loopt dat programma ‘vrij’ vlot. Veel hangt uiteraard af van je ram en je bewerkingen. Als je veel foto’s in Pages bewerkt (en sowieso veel foto’s gebruikt) dan zal Pages niet zo snel lopen. Zelf klaag ik zeker niet.

Bijdrager
    jopie huizinga

ik werk gewoon met tekst, maar het loopt als stroop.

komt het misschien omdat het een word file was die ik inlas in pages?

ik heb daarna de tekst geknipt en geplakt in pages, maar dat lijkt ook niet veel te helpen…

-edit-

als ik mijn weergave op een normaal blank velletje zet (dus toon lay-out uit) dan gaat het wel redelijk; maar ja, ik gebruik het juist vanwege WYSIWYG…

Bijdrager
    PietjePuk

Welke Pages heb je? De versie van in iWork ’05 was heel wat minder vlot dan de huidige ’06.

Bijdrager
    jopie huizinga

ik heb ’06

Bijdrager
    Dorkiban

Ben het helemaal met je eens. Moet je eens proberen door een document heen te scrollen. Loopt voor geen meter. Dat kan nog wel eens worden geoptimaliseerd.

Bijdrager
    ijsbanaan

Pages werkt wel aardig maar inderdaad wel een beetje traag, ik ben nog steeds niet gewend aan pages en de snelheid maakt de overstap niet makkelijker

Bijdrager
    tarun

Ik heb een iMac G4 700MHz en gebruik Pages vooral voor grafisch werk. Heeft bij mij een goed tempo. Ik heb 512MB werkgeheugen. Misschien is het dat?

Bijdrager
    BornAudio

ik heb een Mac mini G4 1,42 Ghz 512 Ram
    Gewoon tekst verwerken loopt niet echt helemaal lekker, ik heb echt het idee dat tijdens het typen
    de letters iets later komen…

Op mijn Macbook Pro 1,5 Gig Ram loopt Pages wel vlot (maar ok dat is waat meer power dan mn mini
    :P) Ik merk wel dat als ik meerdere Pages documenten open heb staan en ik sluit 1 document, dan krijg ik de spinning beachball, ruim 2 minuuten te zien :sealed:
    Dit is met iWork ’06

Pages heeft potentie maar heeft nog wel een lange weg te gaan vind ik..

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.