7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    rrddbb

Paars teken.

Hallo, ik krijg op mijn iphone rechts boven een paars driehoekje of een soort vliegertje, weet iemand wat dit betekent? Heb het wel ergens gelezen maar kan het niet terug vinden,
    groetjes

Bijdrager
    jesper211232

dat betekent dat de app die je gebruikt de locatie waar je bent doorstuurd.

Google is your friend…..

nummer 1
    nummer 2

EDIT: deze vraag kon ook wel in dit topic:
    linkje

en 1 keer poste is wel genoeg lijkt me.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Dat staat voor Locatievoorzieningen. Dan heb je waarschijnlijk een App in gebruik die dit aan heeft staan.

Bijdrager
    MBPuser

Aha, weer wat geleerd :thumbsup:

Bijdrager
    rrddbb

Dank jullie wel, dat 2 keer was per ongeluk, vind het ook altijd moeilijk in welk topic te plaatsen. Mijn locatievoorziening staat idd. aan i.v.m. zoek mijn iphone. Vergt dit veel van de batterij, of kan ik het beter uitzetten?

Groetjes.

Bijdrager
    tinus_omt

Het ikoontje is niet van Zoek mijn iPhone, die zoekt alleen je lokatie als je die opvraagt vanuit je browser of een andere iPhone. Als je door de lijst met apps bladert bij Lokation Services (en onderaan System Services of de Nederlandse versie) kun je zien welke app dit veroorzaakt. Waarschijnlijk is het ‘Setting Time Zone’, die wil continue zien waar je bent. Ik weet niet of dat veel gebruik oplevert, ik heb het gewoon uitgezet omdat ik wel wil zien of apps of iets anders de lokatie opvragen.

Bijdrager
    rrddbb

Dank je wel meteen veel uitgezet.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.