13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Killsalot

Paar vraagjes van wegen aankoop iMac 17″

Hallo…

Ik ben van plan om een deze dagen –Liefst na de WWDC– een 17″ iMac te kopen…. Alleen maak ik me beetje zorgen, want op macrumors.com word er vermeld dat er een up-date er aan zit te komen… En na het lezen van paar topics op deze fora…. Heb ik hier ook wat indicatie gekregen dat er een update komt van de iMac…

Nou wou ik jullie mening hier over horen… Of het wel verstandig is om een standaart iMac 17″ te kopen op dit momment!

Alvast bedankt!

Bijdrager
    michi_rishi

Er komen altijd updates.
    Als jij graag snel een Mac wilt moet je hem gewoon kopen. De Intel iMac is straks niet meteen achterhaald. Je kunt er wel vanuit gaan dat binnen een paar maanden een nieuwe versie uitkomt.
    Wat je dan kan verwachten?
    -een iets snellere processor
    -heel misschien een grotere HD en een helderder scherm.

Denk wel dat de prijs een paar tientjes verder daalt.

Bijdrager
    Yaris

Een ex-moderator van dit forum heeft als onderschrift : “Koop nóóit nieuwe hardware vlak voor een Apple Event !”
    Wacht eerst af wat er op het WWDC voor nieuws wordt gebracht. Dan zijn we alweer drie weken verder en dan denk je er nog maar eens over na.

Bijdrager
    ragoooon

Zou inderdaad ook wachten met je aankoop tot na 7 augustus, ik denk wel niet dat ze de iMac gaan updaten (verwacht dit eerder tegen september – okotober), maar met Apple weet je maar nooit :) .

Bijdrager
    zAo

FYI: De post op macrumors.com is herzien: het ging om de vervanger van de eMac.

Bijdrager
    Yaris

Dit is wat er op MacRumors staat :

Product: iMac
    Last Release: January 10, 2006
    Days Since Update: 192 (Average = 183)
    Recommendation: Don’t Buy – Updates soon

Er had met andere woorden al 9 dagen geleden een update moeten geweest zijn. De volgende update zal dus niet lang meer op zich laten wachten.

Bijdrager
    ragoooon

Maar die gids is niet zo betrouwbaar, in 2005 heeft de iMac redelijk veel updates gehad de laatste G5 nog in oktokber en 4 maanden later was er al de intel iMac, normaal duurt het volgens mij langer voor een update van de iMac en was 2005 een uitzondering.

Bijdrager
    michi_rishi

Het geeft wel een indicatie van opeenvolgende versies in de geschiedenis. Dat kan je helpen om te beslissen of je wel of niet tot aankoop overgaat. Erg handig.

Bijdrager
    Killsalot

Hallo

Bedankt voor jullie reactie… Ik zal zeker wachten tot 7 AUG maar ik denk dat ik SEP/OKT niet zal halen aangezien deze pc kapot is! En dat ik hem A.S.P. wil vervangen met een iMac 17″

Bijdrager
    ragoooon
    ”Killsalot”

Hallo

Bedankt voor jullie reactie… Ik zal zeker wachten tot 7 AUG maar ik denk dat ik SEP/OKT niet zal halen aangezien deze pc kapot is! En dat ik hem A.S.P. wil vervangen met een iMac 17″

In jouw geval zou ik dan ook niet wachten tot oktober leven zonder pc/mac is eumh bijna een hel?:roll: :)

Bijdrager
    Darkgnome
    ”ragoooon”
    ”Killsalot”

Hallo

In jouw geval zou ik dan ook niet wachten tot oktober leven zonder pc/mac is eumh bijna een hel?:roll: :)

Het hangt er natuurlijk vanaf wat je nu juist doet hé:)

Bijdrager
    Killsalot

Voor mij word het meer Internet,Internet bewerking,video bewereking, foto bewereking, Indesign… En nog veel meer!! Gamen zal ik niet veel doen op mijn mac want daar heb ik een duure xbox 360 voor waar ik ook flink wat geld heb ingestoken en het nog steeds niet goed loopt!

Maar ik wacht nog ff tot 7/8 AUG verandert er niks veel dan zal ik laat 8 Aug een mooie bestelling plaatsen op Apple.com:D tevens ik koop er zelf los 1gb geheugen bij want die geheugen van Apple zelf vind ik me ff te duur!

Bijdrager
    empoor
    ”Killsalot”

Voor mij word het meer Internet,Internet bewerking,video bewereking, foto bewereking, Indesign… En nog veel meer!! Gamen zal ik niet veel doen op mijn mac want daar heb ik een duure xbox 360 voor waar ik ook flink wat geld heb ingestoken en het nog steeds niet goed loopt!

Maar ik wacht nog ff tot 7/8 AUG verandert er niks veel dan zal ik laat 8 Aug een mooie bestelling plaatsen op Apple.com:D tevens ik koop er zelf los 1gb geheugen bij want die geheugen van Apple zelf vind ik me ff te duur!

Zou ik ook precies doen :wink: En dan bedoel ik niet alleen het wachten, maar ook het kopen van los 1 GB aan geheugen. Maakt je iMac significant sneller en het is los goedkoper dan bij Apple.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.