9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    hoppeta

paar vraagjes over iTunes

ik hen een aantal vragen over itunes

Is er misschien een ander programma dat de albumillustratie kan ophalen. Want het apart opzetten van de illustratie is een hoop werk. En ik maak liever geen account aan bij itunes.

ik heb het probleem dat bij sommige albums in verschillende albums opdeelt. Bijvoorbeeld de laatste 3 nummers van een album ziet hij als een apart album. En sommige albums zet hij onder onbekende artiesten. Wat kan ik hier tegen doen.

alvast bedankt

Bijdrager
    hoppeta

is er ook een versie voor windows

Bijdrager
    Pieterr

Vast wel….

Bijvoorbeeld deze: http://www.iartwork.net/

Bijdrager
    Nielso
    ”hoppeta”

En ik maak liever geen account aan bij itunes.

Waarom niet?

Bijdrager
    Japsuh

Ja, dat wil ik ook wel eens weten. Het kan zonder dat je je creditcard gegevens oid invoert.

Bijdrager
    Nielso

Ik neem aan dat je dat niet wilt omdat, een aantal van je liedjes gedownload zijn?

Bijdrager
    Bintje

Ookal zijn je liedjes illegaal gedownload, iTunes ziet dat echt niet hoor. Ik heb een programmaatej wat automatisch de songtekst erbij zoekt (en volgens mij ook het plaatje). Het heet Gimme Some Tune. Of het voor Windows beschikbaar is weet ik niet. Fetch Art is ook een goed programma voor plaatjes. Maargoed, je moet zelf maar even kijken:P

Bijdrager
    pietnelemans
    ”hoppeta”

ik heb het probleem dat bij sommige albums in verschillende albums opdeelt. Bijvoorbeeld de laatste 3 nummers van een album ziet hij als een apart album. En sommige albums zet hij onder onbekende artiesten. Wat kan ik hier tegen doen.

Wat betreft deze vraag:

iTunes groepeert je nummers alleen tot een album als zowel de (album)artiest als de naam van het album bij elk nummer exact dezelfde zijn. Selecteer dus alle nummers van 1 album, tik appeltje-i, en voer opnieuw de naam van de (album)artiest en het album in.
    Voor verzamelalbums (zoals de Hitzone-serie) is een speciaal aanvinkhokje “Onderdeel van verzameling”. Dan hoeft de (album)artiest niet voor elk nummer hetzelfde te zijn.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.