6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Xigh

p910 en os X

Ik ben op zoek naar een programma of een manier om mijn internet naar mijn telefoon (p910i) te sharen. Ik heb een aantal manieren gevonden die ik niet voor elkaar kreeg. Toen vond ik het programma p900 Manager wat schijnbaar zorgt dat het allemaal werkt, maar de website waar het op staat (en iedere andere site naar toe gelinkt word) ligt er af dus ik ben door de ideeen heen.

Het gaat me er dus puur om dat ik Opera op m’n telefoon kan gebruiken via het internet van m’n computer. Als ik er toevallig ook nog Im+ bij kan gebruiken is mooi meegenomen maar niet echt van belang.

Alvast bedankt voor de mogelijke oplossingen:)

Bijdrager
    boerke

Het is me ooit gelukt met salling clicker en een “share2blue” scriptje.

Dat was al weer een dik jaar geleden, sindsdien niet meer gebruikt.

Als je op het net niks kan vinden, geef ff een PM, dan ga ik even in m’n archief duiken,
    om te kijken hoedatdatnogmaar werkte.

Bijdrager
    Xigh

Ik had het setje scripts nog uit de tijd dat ik een Nokia had, maar ik moet op een of andere manier mijn telefoon zo ingesteld krijgen dat hij over Bluetooth probeert verbinding te krijgen met internet, maar ik weet niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.

Ik heb Salling Clicker al een tijd geleden gekocht dus qua software ben ik in ieder geval voorzien, maar als je nog zou willen vertellen hoe je het voor elkaar gekregen had zou dat super zijn.

Verder gelukkig nieuwjaar iedereen.

Bijdrager
    hansenonline

ik vind de bluetooth verbinding met mijn imac erg buggy. als ik wil syncen moet ik eerst bluetooth op de telefoon uitschakelen en weer aanzetten voor ik verbinding kan maken.

Bijdrager
    Xigh

Naja het syncen gebruik ik toch niet. Verder heb ik met Salling Clicker minder problemen dan met m’n 3650. Welliswaar is het nog steeds dezelfde oude bluetooth module die ook in die Nokia’s zit, dus vind het apart dat het nu wel werkt. Maar je leest wel meer problemen over iSync en dat ie moeite heeft met connecten.

Bijdrager
    Xigh

We halen hem weer even naar boven toe, want het lukt me nog steeds niet.
    De Share2blue2th scripts heb ik geinstalleerd en zoals vermeld in de handleiding heb ik ze ingesteld voor de p910 (p800 invullen in het script) en verder alle stappen opgevolgd, maar hij geeft niet eens aan dat bluetooth een poging onderneemt te zoeken naar iets. Ik heb ze ooit wel werkend gehad met m’n 3650, dus ik doe het niet voor het eerst. Misschien heeft iemand nog tips? Google heb ik al fanatiek afgezocht, but to no avail.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.