6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Prohibit Art

P2000 Widget

Hey is er iemand die weet waar ik een widget kan vinden/maken met daarin de laatste P200 informatie?
    informatie wat je o.a. op de site kan vinden: http://www.p2000-online.net/

Groeten,
    Marthijn

Bijdrager
    EclipX

Dat is nu toch iets voor WebClip?

http://www.fondantfancies.com/blog/3001239/

Bijdrager
    J.C.

Het probleem is, dat de melding verschillende keren wordt herhaald voor de verschillenden groepen; blusgroepen, kazerne etc.

Misschien iemand die handig is met die Widgetbouwer.

Bijdrager
    dyn

Dat is niet per definitie een probleem. Aan de hand van dat soort informatie kun je afleiden wat voor calamiteit het ongeveer is. Als men blusgroepen gaat oproepen dan gaat het niet meer om een klein fikkie o.i.d. Het kan dus hele interessante informatie zijn.

Moderator
    Poezenbeest

Het lijkt me om een andere reden ook handig om niet alleen de bovenste regel van een melding te tonen. Meestal ga je P2000 pas raadplegen als je een sirene voorbij hoort gaan. Aangezien er soms meerdere locaties worden aangeroepen, is het dan wel handig om alle locaties te zien.

Anders zie je bijvoorbeeld alleen dat de kazerne in het zuiden van de stad wordt opgeroepen en snap je niet wat die brandweerauto bij jou in het noorden van de stad doet…. Als je alle regels had gezien, dan wist je dat die auto uit het noorden de auto in het zuiden is gaan helpen….

Verder overigens jammer dat de politie nog iet met P2000 werkt voor meldingen, maar goed, ook wel begrijpelijk. Daarnaast jammer dat de meldingen niet wat uitvoeriger zijn, zodat je niet al die codes hoeft op te zoeken, maar ach… aan de andere kant zijn de meldingen ook niet voor het publiek bedoeld.

Bijdrager
    J.C.

Ik kijk zelfs ook geregeld op zo’n site, kwam er laatst achter dat het huis van mijn oom en tante in vuur en flam stond :sealed:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.