6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Nickrivers

Overzicht afdrukken CD inhoud

Het zal ongetwijfeld al wel een keer behandeld zijn, maar ik vraag het toch nog even een keer.
    Ik moet namelijk met grote spoed een overzicht maken van bestanden die op verschillende CD’s staan: een index dus eigenlijk zodat ik er een print van kan maken van de mapstructuur.
    Gewoon weg alles selecteren vanuit de finder en dat kopiƫren in een opmaak lukt bijvoorbeeld niet..

Graag even jullie reactie a.u.b.

Nick:?

Bijdrager
    MacRooyen

je kan Print Window hiervoor gebruiken. Is nog gratis ook:D

Bijdrager
    solutions

Finder venster openen, instellen weergave (kollom, lijst etc.) zodat je ziet wat je wilt printen, vervolgens shift + command + 4. je maakt dan een schermafbeelding. En die kan je gewoon printen.

Bijdrager
    Nickrivers

@Solutions: met schermafbeeldingen moet je telkens scrollen en dan een opname maken. Ik wil het juist in 1 keer geautomatiseerd doen..

@MacRooyen
    : Print Window is precies wat ik zocht! Many thanks!

Kortom: problem solved!

Groeten,
    Nick :D

Bijdrager
    Dj Joost

Mijn vraag lijkt een beetje op de vraag van de TS. Alleen wil ik de inhoud van de mappen niet direct printen, maar kopieren naar bv pages. Dit lukt mij met print window niet. Iemand hier een oplossing voor?

Gr Joost

Bijdrager
    rikdertien

Als je toast8 hebt kan je een lijst maken ( disc catalog) en deze uitprinten

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.