4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Edwin377

overzetten op Iphone gekochte Apps naar iMac werkt niet.

Ik heb een paar Apps gekocht op de iPhone. Bij het syncen worden deze niet naar iTunes op mijn MacBook gekopieerd. Ook 2.1 verhelpt dit probleem niet. Herkenbaar? Is er iets aan te doen? Ik ben nu maar gaan kijken welke programma’s wel op de iPhone staan maar niet op de computer. Daarna download ik ze dan opnieuw op de computer. Maar dat is niet zo elegant. Bovendien krijg ik daarmee Netshare niet op de computer. Dat is namelijk niet meer te krijgen.

Bijdrager
    MacBoot

Alles wat je al een keer hebt gedownload op je iPhone kun/moet je gratis downloaden op je Mac. Andersom syncen werkt wel. Best raar dat het zo werkt, is zeker niet de Apple-way zoals we hem willen zien…:roll:

Bijdrager
    ijiji

Kan je idd gratis opnieuw downloaden.

Bijdrager
    MrAcid

Het is ook zeker NIET zo dat het niet kan. Bij mij werkt het namelijk prima. Je zou eens moeten zoeken waar het aan ligt, misschien op andere fora of gebruikers hier. Maar laat je in ieder geval niet wijsmaken dat het niet werkt, het werkt namelijk bij de meeste mensen wel.

Het kan overigens wel een zaakje van geduld zijn, soms wil het nog wel eens lijken of de synchronisatie blijft hangen op een app maar dan gaat hij uiteindelijk toch gewoon verder en is de boel gesynchroniseerd.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.