8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Blanchee

Overzetten Final Cut Express 4?

Ik ga binnenkort een macbook pro kopen en zou graag mijn final cut express 4 ook hierop willen laten draaien. Echter ik heb nooit een installatie cd gekregen want het programma was al geïnstalleerd. Wel heb ik een code. Weet iemand hoe ik dit moet doen? Alvast bedankt

Bijdrager
    Blanchee

Ik geloof dat ik met verkeerde termen googelde want nu vind ik net dat dit kan met migratie assistent. Toch nog een vraag, draait het programma dan nog wel op de oude computer of haal ik het er hiermee vanaf?

Bijdrager
    Triumph

Het zal blijven werken, maar niet als je beide zijn aangesloten op hetzelfde netwerk en tegelijkertijd gebruikt worden.
    Daarvoor moet je naar Final Cut Pro X gaan.

Bijdrager
    Blanchee

Fantastisch! Ik zal ze los gebruiken dus dat is goed nieuws. Is de migratie assistent een beetje eenvoudig te gebruiken? Bedankt!

Bijdrager
    Triumph

Zodra je je nw mac ‘krijgt’ hem opent en start krijg je vrijwel direct na het welkom scherm of je wilt importeren van je vorige mac.
    Als je die dan in Target mode opstart (T ingedrukt houden bij opstarten) en met een FW kabel verbind dan wijst het vanzelf

Bijdrager
    Raffie

korte vraag tussendoor…
    Is Final Cut express (instep) niet meer te koop ?
    Ik wil overstappen van Imovie naar Final Cut.

Bijdrager
    Triumph

Inderdaad sinds juni 2011 niet meer
    Dus inderdaad overstappen naar Final Cut (Pro X) in de App Store

Bijdrager
    Raffie

oke thanks :thumbsup:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.