9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Beccie

oververhit raken ipod

Ik heb rond mijn 5g ipod een agent 18 zitten, heel erg handig behalve als het weer warmen wordt. Ik steek mijn ipod vaak in mijn binnenzak van mijn jas, ook als ik fiets. Ik heb het één keer gehad dat te warm was blijkbaar in die binnenzak want dan komt er allemaal vocht tussen de ipod en de agent 18. Niet goed, want hij bleef toen ook hangen, na een reset deed hij het gelukkig weer.
    Je snapt dat ik dat niet meer wil, zijn er misschien goed ‘sport’ hoesjes voor de ipod, die ademt zijn. :?

Stomme term misschien, maar hoesjes waarbij de ipod de hitte kwijt kan, want dat kan natuurlijk niet bij de agent 18. Ik weet wel dat je van die rubberen dingen hebt, maar die maken toch krassen op je ipod? Ik zou het zonde vinden als ik mijn ipod niet meer kon gebruiken tijdens het sporten of fietsen.:wink:

Bijdrager
    Lexis

ipod sok :P Nee misschien een aluminium hoesje, met plastic voor het schermpje, dat heb ik voor mn mini en hij kan de warmte (hitte) prima kwijt

Bijdrager
    PietjePuk

Ik fiets nochtans ook heeeel veel en lang met mn iPod (gewoon hoesje) en nog nooit last mee gehad.
    Mss een Shuffle kopen om mee te gaan sporten, kan weinig of niets mee gebeuren.

Bijdrager
    Lexis

Ja, maar je wilt toch geen 100 eur. uitgeven om te sporten, tenzij je t geld niet mist, dat kan je beter ergens anders voor gebruiken, en een hoesje van 30 eur kopen…

Bijdrager
    PietjePuk

Tuurlijk maar er zijn al heel wat 2dehands Shuffles te vinden voor heel wat minder geld dan de nieuwe verkoopprijs.

Bijdrager
    lemoentje

ik dacht dat iPods alleen warm werden bij het opladen, en nooit bij het afspelen?

Bijdrager
    PietjePuk

Een iPod kan warm krijgen bij het opladen maar ook bij het intensief gebruik van de HD (niet bij normale playback) en ook als ie natuurlijk in te warme omstandigheden speelt natuurlijk.

Bijdrager
    Steff

Dat ligt dan aan het hoesje zelf lijkt mij.
    Ikzelf gebruik gewoon het meegeleverde hoesje en om nou te
    zeggen dat die warm word. Nee zeker niet zelfs.

Probeer het eens een tijdje zonder Agent18 hoesje en je standaard
    hoesje eromheen.

Bijdrager
    Ro_Datsun

heb ik ook als ik met die chrome achterkant tegen mijn lichaam aangehouden heb..daarom doe ik altijd het schermpjes tegen mijn lichaam aan..beschermt ook beter

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.