17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:

Bijdrager
    Enzo

Overswitchen op Macbookpro nu?

Hoi,

Ik ben een windows gebruiker, maar ik wil overgaan op een Macbookpro 17-inch. Een redelijk grote stap dus. Ik ben wel overtuigd dat ik een mac wil dus daar zal ik bij blijven alleen wil ik weten als ik nu deze week de Macbookpro zou kopen, niet dat ik dadelijk al weer met een oudje zit.

Dus wat ik graag wil weten:

Is het verstandig om nu een Macbookpro aan te schaffen, of moet ik nog een tijdje wachten totdat er nieuwe updates komen m.b.t de Macbookpro?

Gr.

Bijdrager
    florin123

Ik zelf zou even wachten tot eind maart, volgens de geruchten wordt dan de nieuwe versie van Mac OS-X uitgebracht.

Bijdrager
    iJoost

Ik zou niet wachten.

Maar oordeel zelf:

http://buyersguide.macrumors.com/

Bijdrager
    PietjePuk

Ik zou ook niet wachten.

Bijdrager
    Enzo

De Leopard software daar gaat het me niet om. Het gaat me puur om de hardware, ik ben bang dan ik dadelijk een macbookpro koop voor 2800 euro. En dat hij dan naar een maand weer oud is.

Op dat buyersguide wordt ik niet echt wijs uit.

Iemand nog reacties?

Bijdrager
    CalmCruiser

onzin, nu kopen, en snel een beetje 8)

Het gaat erom wat je ermee wilt doen en niet hoe oud de hardware is. Koop en je zult geen spijt hebben, de Core 2 Duo is een beest! OSX wordt zo zacht als boter

Bijdrager
    PietjePuk

De MacBook Pro is als één van de laatste geupdate dan lijkt het mij logisch dat het ook het langst zal duren vooraleer ie terug een update krijgt.

Bijdrager
    iJoost

Gemiddeld elk half jaar een update van de MacBook Pro, en de laatste is drie maanden geleden. Daar lijkt me geen woord Frans bij.;-)

Maakt geen moer uit wanneer je ‘m koopt want na gemiddeld drie maanden is er weer een nieuwe. Daar help maar een ding tegen en dat is wachten tot Apple failliet gaat. Dan weet je zeker dat er geen nieuwe meer komt…

Niet zeiken maar kopen dus!

Bijdrager
    passenger

Nog simpeler, er zijn nog geen snellere processoren voor notebooks dan de in de 17″ ingebouwde 2.33 GHz Intel Core2Duo. Het is nog afwachten wat er verder gaat gebeuren, maar het ziet er niet naar uit dat dat snel gaat gebeuren.

Bijdrager
    KarelWillem

Gewoon kopen.

Bijdrager
    Esquare
    ”Enzo”

En dat hij dan naar een maand weer oud is.

Na een maand is hij een maand oud. En dat is de volgende Macbook na een maand ook.

Bijdrager
    Fraser

Zo is het… en niet anders…
    KOPEN DUS!

Bijdrager
    JeePee

Zelfs al zou er een nieuwere MacBook Pro uitkomen, dan nog zal die paar Mhz niet veel uitmaken (misschien over een poos van 2,33 naar 2,66 Ghz), het maakt je gloednieuwe MacBook Pro niet direct oud, want hij is op dit moment behoorlijk compleet.:roll:

Bijdrager
    Enzo

Bedankt allemaal! Ik ga hem zo snel mogelijk aanschaffen!:evil:

Bijdrager
    Emiel L

Heel verstandig:)

Bijdrager
    rennified

Cewl, zit met hetzelfde dilemma, maar heb niet veel haast, ik wacht wel tot ie geshipped wordt met Leopard, scheelt weer paar euro voor de DVD voor een upgrade naar Leopard. Er gaan wel geruchten dat er misschien weer een kleinere MBP aankomt en dan een ultrathin, maar dat wordt minstens! 3 maandjes wachten voordat dat aangekondigd zal worden . . . ik heb wel de tijd, maar als je er nu graag een wil heeft het totaal geen zin te wachten. Ik had wel net de boot gemist toen ik mijn iPod 20 GB kocht, drie weken later was er de iPod vid van 30GB, groter scherm, platter en iets goedkoper . . . dus ik ben tegenwoordig iets voorzichtiger :-p

Bijdrager
    Tee Loo

Als je ‘m over 3 maanden pas koopt. Heb je 3 maanden minder ervaring in je leven met Apple.
    Dood zonde.

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.