11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    mattie2

Overstappen van KPN naar T-Mobile (iPhone 8 Plus)

Goedeavond Forum leden,

Zijn er gebruikers van een iPhone 8 plus op het netwerk van t mobile? En ondervinden jullie problemen?
    Ik twijfel om over te stappen voor een sim only van KPN naar T-Mobile, dit gaat mij 10 euro per maand schelen voor onbeperkt bellen en 10 GB internet.

Enige wat me tegenhoud is de recente berichtgeving dat de iPhone 8, 8 Plus en X problemen kunnen hebben op het netwerk van T-mobile.

Wat zouden jullie mij aanbevelen?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Niels

Ik zou inderdaad even wachten tot T-mobile achterhaald heeft waar de problemen vandaan komen.

En anders kun je altijd binnen 14 dagen het contract annuleren.

• Deze reactie is gewijzigd 8 maanden geleden door  Niels.

Bijdrager
    mattie2

Toevallig ook ervaring hoelang T-Mobile hier over kan doen?
    Heb nog een klein maandje om mijn abbo bij KPN op te zeggen..

Bijdrager
    McPim

In dit topic wordt genoemd dat het aan verschillende modem chips zou liggen. @cybertopian denkt dat we in de EU allemaal Intel hebben. Ik heb een iPhone 8, met Intel modem, en T-Mobile abonnement. Geen enkel probleem, supersnel stabiel 4G.

Bijdrager
    vuurvreter

Ik zie bij T mobile onbeperkt bellen en 10 Gb voor 25 euro, dat betaal ik ook bij de KPN, dat zou voor mij geen reden zijn om over te stappen.
    Daarbij heb ik slechte ervaring met T Mobile, dus daar ga ik nooit meer naar toe oplichtersbende daar.

Bijdrager
    McPim

Omdat jij een slechte ervaring had is het dus een oplichtersbende? Of zijn er meer feiten deze uitspraak rechtvaardigen?

• Deze reactie is gewijzigd 8 maanden geleden door  McPim.

Bijdrager
    vuurvreter

Ja die zijn er helaas.
    iig een heel verhaal8-O

Bijdrager
    McPim

Had je problemen met een iPhone 8, 8+ of X op het T-Mobile netwerk @vuurvreter? Want dat was de vraag :wink:

Bijdrager
    mattie2

En dan misschien ook nog de vraag, Heeft BEN hier ook last van?

Bijdrager
    McPim

Nee, BEN heeft geen last van dit specifieke T-Mobile probleem (voor zover het echt een probleem is).

• Deze reactie is gewijzigd 8 maanden geleden door  McPim.

Bijdrager
    mattie2

Ben benieuwd, SIM only bij Ben besteld. Hebben mooie aanbiedingen nu.

Bedankt voor jullie reactie.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.