11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    thefreeze

Overstappen op nieuwe Mac

Is er een eenvoudige manier om de inhoud van iPhoto, iTunes, Outlook etc. makkelijk over te zetten op een nieuwe Mac (inclusief afspeellijsten etc)?

Ik heb een Time Capsule en dus ook een Backup van mijn oude Mac. De “oude” Mac draait op 10.7.2

De oude Mac heb ik overigens ook nog.

Geblokkeerd
    Bento

Ja, die is er. Ik weet de exacte terminologie niet uit mijn hoofd, maar maak je geen zorgen, die komt wel.

Bijdrager
    KarelWillem

Daar gebruik je Migratie-assistent voor.

Bijdrager
    CedricH

De backup van je Time Capsule kan je via de migratie assistent terug zetten op je nieuwe Mac als je hem voor de eerste keer opstart of later natuurlijk ook

Bijdrager
    thefreeze

Thanks! Nu nog een nieuwe kopen en de ouwe verkopen (trouwens ook een voordeel van een Mac, die kan je na 3,5 jaar nog voor een paar honderd euro verkopen, probeer dat maar eens met een PC)

Bijdrager
    KarelWillem

Daarom is een Mac ook een paar honderd euro duurder.
    Dan denken wij later dat we er meer voor terug krijgen.:wink:

Bijdrager
    nebilem

Haha inderdaad. Die videokaart wat er in de nieuwste iMacs zitten zag ik laatst bij een cheap pc van 350 euro. Je betaalt ook 50% meer voor een iMac dan een gelijke pc kwa prestaties.

Bijdrager
    Maverick9898

Presteren ze ook daadwerkelijk net zo goed;)?

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Ja hoor ze zijn net zo snel. :slant: Ze gaan echter ook net zo snel stuk.:cool:

Bijdrager
    Maverick9898

Het zijn niet alleen de componenten, maar ook de constructie eromheen, zeker met laptops;).

Bijdrager
    zozamis

Kijk naar de bouwkwaliteit van een mac, dat is echt onvergelijkbaar met die van een PC, bovendien betaal je ook voor het merk/exclusiviteit

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.