5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    frank1989

Overstappen op Macbook Air 13-inch?

Hoi,

Momenteel heb ik Macbook Pro 13-inch uit 2011. Omdat ik merk dat deze MB steeds minder lang op accu kan werken en trager wordt, wil ik een nieuwe Macbook aanschaffen. Ik wil ‘m eigenlijk alleen gebruiken voor het onderhouden van een aantal websites (wordpress), maken van een magazine (indesign) en tekstverwerking. Is het raadzaam om door te gaan met een nieuwe Macbook Pro of is een Macbook Air dan ook voldoende? Wel aardig wat dingen gelezen op internet, maar ik hoor graag jullie mening.

Anoniem

Wat dacht van de goedkoopste optie: accu vervangen??!!! De traagheid kan je voor een groot deel ondervangen door de harde schijf te vervangen door een SSD.

Bijdrager
    Bryan Ly

Ben het eens met THX-1138 waarschijnlijk ligt je accu probleem aan de batterij kijk de staat eens na met iStat Pro en de traagheid van je Mac zal er misschien op verbeteren door Mac OSX eens opnieuw te installeren…

Bijdrager
    TBITW
    frank1989 op 24 februari 2014

Hoi,

Momenteel heb ik Macbook Pro 13-inch uit 2011. Omdat ik merk dat deze MB steeds minder lang op accu kan werken en trager wordt, wil ik een nieuwe Macbook aanschaffen. Ik wil ‘m eigenlijk alleen gebruiken voor het onderhouden van een aantal websites (wordpress), maken van een magazine (indesign) en tekstverwerking. Is het raadzaam om door te gaan met een nieuwe Macbook Pro of is een Macbook Air dan ook voldoende? Wel aardig wat dingen gelezen op internet, maar ik hoor graag jullie mening.

Als je echt wilt overstappen zou ik voor de 13-inch Macbook Air gezien wat je ermee wil gaan doen. Als je genoeg geld heb zou ik wel voor het 256gb ssd 8gb ram model gaan

Bijdrager
    BoniMacX

Zeker overstappen, alle druppeltjes kunnen de stilaan heroplevende economie een duwtje in de rug geven. Air of pro maakt niets uit, als je maar geld uitgeeft:-)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.