29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)
  • Q:
    Bijdrager
    jamalu

Overstappen naar een nieuwe PC, maar hoe met iTunes?

Hooi!

Ik krijg morgen m’n nieuwe PC binnen :x
    Nu heb ik op mijn oude PC verschrikkelijk veel nummers op iTunes staan, die ik graag over wil zetten op mijn nieuwe computer. Dus zodat ik mijn iPod zo op mijn nieuwe computer kan aansluiten en weer kan bijwerken

Maar hoe kan ik alle nummers overzetten op mijn nieuwe computer?

Gewoon iTunes installeren en dan de kabel in de iPod pluggen en vervolgens in de computer stoppen?

Alvast bedankt! :apple:

Bijdrager
    Thijs van Tol

Wat dacht je van je nieuwe PC weer verkopen en een mac kopen…

Bijdrager
    Nietzman
    Bijdrager
    Nietzman
    ”Thijs

Dat sowieso natuurlijk.

Bijdrager
    jamalu
    ”Thijs

Hmmm… Dat is ook mijn grote droom, weg met dat VERTIEFTE WINDOWS… Maarja, je ouders willen niet altijd meewerken hé, financieel dan. En ik heb ook nog een dure brommer, die ook onderhoud nodig heeft, dus ik kom net uit met mijn geld…

Misschien over een paar maanden, als ik verhuisd ben, komt er een Mac:D

Bijdrager
    Oortjes

brommer verkopen?

Bijdrager
    Thijs van Tol
    ”jamalu”

Dat is ook mijn grote droom, weg met dat VERTIEFTE WINDOWS… Maarja, je ouders willen niet altijd meewerken hé, financieel dan. En ik heb ook nog een dure brommer, die ook onderhoud nodig heeft, dus ik kom net uit met mijn geld…

Een nieuwe Mac is niet altijd duurder dan een nieuwe PC…

Bijdrager
    jamalu
    ”Thijs
    ”jamalu”

Dat is ook mijn grote droom, weg met dat VERTIEFTE WINDOWS… Maarja, je ouders willen niet altijd meewerken hé, financieel dan. En ik heb ook nog een dure brommer, die ook onderhoud nodig heeft, dus ik kom net uit met mijn geld…

Een nieuwe Mac is niet altijd duurder dan een nieuwe PC…

Mja, ik denk niet dat je voor 750 Euro een nieuwe iMac hebt hoor. :x

Maargoed, ik heb dat filmpje even bekeken en ik begreep dus dat je dan gewoon je bibliotheek zeg maar overzet…. Ik wil ook graag dat hij mijn afspeellijsten erbij zet. Iemand een idee hoe dat gaat?

Bijdrager
    Xigh

Je hebt toch al een scherm? Waarom moet je dan een iMac, dan heb je alleen maar een scherm teveel. Het topmodel Macmini heb je ruim voor het bedrag wat je daar net noemt. Ik werk op een Macmini met de Creative Suite van Adobe en dat gaat heel redelijk hoor. Hou je ook nog geld over voor een muisje en een toetsenbordje.

Bijdrager
    denboris

zeg mannen,
    de vraag gaat over iTunes, niet over “waarom zou ik een mac kopen”

Bijdrager
    bassmac

zonder zelf te zoeken: je kunt je afspeellijsten en je aankopen en je hele bib backuppen. Ik denk wel dat je de bronbestanden (de echte liedjes dus) wel voor de zekerheid even los op een of meer dvd’s moet zetten.
    het staat ook echt in de apple helpfiles natuurlijk. succes.

Bijdrager
    japser909

we moeten toch is beter naar elkaar luisteren, de :apple: is ook gwoon een ordinaire pc geworden immersch :evil:

Bijdrager
    jamalu
    ”Xigh”

Je hebt toch al een scherm? Waarom moet je dan een iMac, dan heb je alleen maar een scherm teveel. Het topmodel Macmini heb je ruim voor het bedrag wat je daar net noemt. Ik werk op een Macmini met de Creative Suite van Adobe en dat gaat heel redelijk hoor. Hou je ook nog geld over voor een muisje en een toetsenbordje.

nee maar ik had nog zo’n oud groot log scherm, nu heb ik een 19” TFT scherm. Dus PC + scherm voor 800 Euro was het (kreeg korting omdat we er 2 kochten)

Maargoed, zo’n iMac heb ik altijd al willen hebben, alles in 1, geen irritante systeemkast, en geen last van al die snoeren op de grond enzo…

Bijdrager
    Thijs van Tol

Maar…
    Het gaat al de goede kant op.
    Een nieuwe start met iTunes, binnenkort (hopelijk) een iMac,
    vandaag een inschrijving op MacOSX.nl en dan binnen 1 dag al 4 berichten.
    Dat is gemiddeld per dag al meer dan 95% van de MacOSX.nl leden posten. :P :P :P

Bijdrager
    jamalu
    ”Thijs

Maar…
    Het gaat al de goede kant op.
    Een nieuwe start met iTunes, binnenkort (hopelijk) een iMac,
    vandaag een inschrijving op MacOSX.nl en dan binnen 1 dag al 4 berichten.
    Dat is gemiddeld per dag al meer dan 95% van de MacOSX.nl leden posten. :P :P :P

vandaag is het eerste bericht al weer geplaatst :cry:

ohnee, ik moet oppassen anders spam ik nog :sealed:

Bijdrager
    renkoprins

lol, je spamt niet, maar raakt (naar mijn mening) wel een beetje off-topic:wink:

Greetzz

Bijdrager
    jamalu

Nou, ik heb m’n nieuw PC binnen hoor.
    De nieuwe Windows Vista zit erop, en gelukkig, zo slecht ziet het er nog niet uit!

Nu snapte ik helemaal niets van dat ene filmpje van Apple.com , dus misschien kan iemand mij uitleggen wat te doen.

Ik heb mijn iPod al aangesloten op mijn nieuw PC, en hij gaf aan dat hij maar op 1 computer bestanden kon bijwerken/delen o.i.d.

Dus nu is mijn vraag; hoe kan ik mijn hele bibliotheek en afspeellijsten op m’n niewe iTunes krijgen?

TY!

Bijdrager
    Thijs van Tol

ITunes Libray en iTunes Music kopiëren naar dezelfde plaatsen.

Bijdrager
    jamalu

Kan je dat misschien iets gedetailleerder uitleggen?

Oja, ik heb trouwens NU al problemen met V(ertiefsta)ista , mijn geluid doet het niet. Het schijnt zo te zijn dat je speciale drivers moet installeren op je PC die nog niet verkrijgbaar zijn.

Wat een on-ge-loof-lijk triest en zielig bedrijf in Microsoft zeg

:sealed:

Bijdrager
    japser909

Ik heb vista ook binnen… werkt perfect !!! nix gezeik met vage audio kaarten maar das offtopic toch :sotp: :love:

Bijdrager
    jamalu
    ”japser909″

Ik heb vista ook binnen… werkt perfect !!! nix gezeik met vage audio kaarten maar das offtopic toch :sotp: :love:

nouja, ik heb liever dat ik het in dit topic vraag, dan dat ik er een nieuw topic voor open.

Heb jij Vista geinstalleerd op een splinternieuwe computer? Of een reeds gebruikte…
    Weet jij misschien hoe ik dit probleem op kan lossen? Want als ik dit Windows op wil laten lossen kost het mij op z’n minst 63 en maximaal 299 Euro (de hulplijn van Windows, jaja :x )

Bijdrager
    jamalu

Ik heb mijn iPod al aangesloten op mijn nieuw PC, en hij gaf aan dat hij maar op 1 computer bestanden kon bijwerken/delen o.i.d.

Hoe kan ik nu mijn muziek (en alle afspeellijsten) van mijn iPod op mijn nieuwe (nu nog lege) iTunes krijgen?

dank :innocent:

Bijdrager
    Thijs van Tol

denk eerst eens logisch na…

Bijdrager
    jamalu
    ”Thijs

denk eerst eens logisch na…

ja, waarschijnlijk ben ik niet zo’n computer-fanaat als jou, dus snap ik het niet. En dat is de reden dat ik het jullie ook vraag.

hopgelijk krijg ik nog een nuttig antwoord :roll:

Bijdrager
    PietjePuk
    Bijdrager
    jamalu

Dankje Pietje

Alle programma’s heb ik uitgeprobeerd, maar allemaal is er iets mis mee. Heb ik eindelijk een goede, ben ik bezig met mijn muziek, stopt hij ermee na 100 nummers, opeens moest je $29,99 betalen.

Kan iemand mij misschien een goede geven die GEEN geld kost, en die goed werkt?

TY :innocent:

Bijdrager
    Thijs van Tol

Zelfstandigheid is een groot goed…

Bijdrager
    jamalu
    ”Thijs

Zelfstandigheid is een groot goed…

lolbroek

Het lukt mij niet hoor, en ik ben niet van plan om $30,- aan een stom programmatje uit te geven.
    Als je het zo goed weet, waarom zeg je dan niet wat ik precies moet doen…

Bijdrager
    jamalu

:lol: :lol: :lol:

29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.