8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Played23

Mountain Lion in App Store

Na de installatie ml staat er bij de AppStore al mijn aangekochte programma\’s geïnstalleerd maar bij ml staat download is dit Bij jullie ook zo

Inactief
    Anoniem

[OMT-er modus]
    Misschien eerst even hier langs. En hier.
    [/OMT-er modus]

Bijdrager
    ipieter01

Ja, ik heb dat ook. Ik dacht dat het misschien te maken zou kunnen hebben met het feit dat ik het UpToDate program heb gebruikt, maar zeker ben ik het niet. Gewoon ervan genieten zou ik zeggen, misschien dat het vanzelf wel weg gaat.

Bijdrager
    Bytje

Ja bij mij ook. Ik moest trouwens ook I photo opnieuw downloaden. Na een nacht gebeurde er niets. Heb opnieuw opgestart en nu is hij over 3 minuten klaar.

Bijdrager
    iBrammes

Dit is zodat je Mountain Lion nog een keer kan downloaden. En bij de normale apps heb je dat idd niet.

Bijdrager
    Hansi2124

Maar andere gekochte apps kan je ook gewoon downloaden, dus die vlieger gaat niet op.

Bijdrager
    iBrammes

@Hans2124

Ben ik niet helemaal met je eens. Zolang de normale apps erop staan heeft het toch geen zin om die weer te downloaden? Als je ze eraf gegooid hebt dan kan je ze uiteraard weer wel installeren.
    En het besturingssysteem, dit geval Mountain Lion, kan je op een stickie zetten bv. Dit was trouwens bij Lion ook al zo.

Bijdrager
    mowat

Dat lijkt mij normaal en dat was ook al in Lion.
    Bij een besturingssysteem blijft “download” staan , want je kan het meerderen malen downloaden. Bij een programma staat ‘geïnstalleerd” , en als er een update is dan staat er ” update”.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.