6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    wverveer

overstap mba '11 naar '14?

G’avond, ik zit te dubben om over te stappen van mijn macbook air naar een nwe..

Het is een 13″ i5 1,7 ghz met 4gb ram..250gb ssd

maar zo’n nwe i7 3,3ghz en 8gb is weer een stapje verder…

Of zie ik het te rooskleurig en zijn de upgrades van de air allemaal te minimaal..en is wachten beter??

Moderator
    Raymon Mens

Het enige dat je echt flink zal merken is waarschijnlijk de accuduur. In het dagelijks gebruik zal de 2011 Air ook nog behoorlijk snel zijn.

Ik zou zeker nog een jaartje wachten. Als geld overigens geen rol speelt is het wél leuk om jezelf op een nieuwe MacBook te trakteren natuurlijk, maar praktisch zal het niet heel nodig zijn:wink:

Bijdrager
    wverveer

hmmm, daar zit wel wat in….aan de andere kant, nu kan ik er nog wat voor krijgen…ik denk iets van max. 700 ( was aanschaf iets van 1600)
    voor de gewenste configuratie moet er dan nog wel 700 bij….maar goed…

wellicht ben ik wat te snel verliefd…

Bijdrager
    Nora Nora

Ik zou ook wachten totdat het echt de moeite waard is en je echt een verschil gaat merken en echt lij bent met je aankoop. Maar wanneer je nu tegen bepaalde beperkingen aanloopt die de nieuwe versie zou opheffen, dan is een aanschaf wel te overwegen. Zoals Raymon aangeeft zal dit dan vooral de batterijduur kunnen betreffen eigenlijk. Ik zou zeggen, lekker de werkende mac houden, je weet dat er niets mis mee is en het beestje zal nog echt wel een jaar of zelfs twee snel genoeg zijn en weinig onderdoen voor de huidige modellen. Wanneer je daarna een nieuwe koopt, dan merk je het echt en zal je vele malen blijer zijn met je aankoop en zal je er meer van genieten….

Bijdrager
    BoniMacX

‘Wachten of kopen’?
    Als je de heropleving van de economie wil ondersteunen moet je niet wachten.:-)

Bijdrager
    makasa

als je voor duurzaamheid gaat gewoon je Air houden. Die is tov de nieuwe snel genoeg.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.