8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    wmtools65

overleden iPhone 4

Beste mensen,
    Mijn iPhone 4 is kapot en ook niet meer te repareren, dwz alleen als er een nieuw logicboard in wordt gezet. Garantie is voorbij.
    Wat raden juliie me aan? Reparatie van iphone door nieuw logic board gaat geloof ik zo’n 400 euro kosten en dat is ook de prijs van een 2e hands op Marktplaats. Of zou je er nog Android op kunnen zetten?

Bijdrager
    karelschapie

Gaan voor de 4S, die is 600 euro. Nu kan ik niet in jouw portemonnee kijken, maar als je zegt dat je een 2e hands van 400 wil kopen, raad ik je eerder aan een nieuwe te kopen, gewoon bij Apple.

Bijdrager
    santi

Neem eens contact op met Johan de Kock. Wie weet wat hij voor je kan betekenen. http://www.johandekock.nl/iPhone.html

Bijdrager
    wmtools65

Gaan voor de 4S, die is 600 euro. Nu kan ik niet in jouw portemonnee kijken, maar als je zegt dat je een 2e hands van 400 wil kopen, raad ik je eerder aan een nieuwe te kopen, gewoon bij Apple.

Was vergeten te vermelden dat ik inmiddels al de 4S in huis heb. En nu ook de kapotte 4 en daarom deze vraag voor reparatie om hem nog te kunnen verkopen.

Bijdrager
    wmtools65

santi: bedankt, ik ga contact opnemen met Johan de Kock

Bijdrager
    nebilem

Je hebt toch wel langer dan een jaar garantie op logic board. Zoiets gaat niet snel kapot moet makkelijk 4/5 jaar meekunnen.

Sleutelbeheerder
    Night

In Europa moet ook Apple 2 jaar garantie geven, ook al doen ze dat niet graag. Veder geldt er ook nog dat componenten, waarvan men niet logischerwijs mag verwachten dat ze binnen een bepaalde termijn kapot kapot gaan, een langere garantieperiode toegerekend moet worden.

Bijdrager
    wmtools65

Hij is inmiddels gerepareerd door rePod in Almere, nieuw moederbord erin voor €285.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.