6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    sven551

overige ruimte

wat is de overige ruimte?
    en ja ik heb de zoekfuctie gebruikt, maar dit lijkt me iets te groot voor hidden system files.

Bijdrager
    KarelWillem

Op deze schijf staan al onze WII-games.

Laat dat nu precies zoveel als ‘Overig’ zijn.

Het kan dus van alles zijn, wat niet onder ├ę├ęn van de andere genoemde categorie├źn valt.

Bijdrager
    sven551

@applestef heel erg bedankt voor je hulp ik ben er heel veel wijzer uit geworden NOT

Bijdrager
    stavos

Gewoon de topics eens lezen waar Stef naar verwijst. Dan wordt je er wel wijzer uit. Zo moeilijk is het namelijk niet. Bijvoorbeeld;

hendrik op 30 juli 2012

Deze vraag wordt wel erg vaak gesteld, terwijl het antwoord toch voor de hand ligt. Alles wat niet in de andere categorie├źn past komt in de categorie “overig”. Overig, kan dus van alles en nog wat zijn waaronder tekst bestanden zoals pdf\’s want die staan meestal in de map \’documenten\’ die om de een of andere reden niet in het rijtje voorkomt…

En de categorie \’back-ups\’ wordt ongelijk aan nul zodra een Mac die niet aangesloten is op de aangewezen TM drive (meestal is dat een notebook waarmee je onder weg bent) een parti├źle TM back-up gaat maken. Die wordt dan tijdelijk op de interne schijf gezet, en dat is dan \’backups\’. Na aansluiten van de drive verhuist dit dan naar die drive en komt het weer op nul te staan.

Bijdrager
    KarelWillem

Het mag duidelijk zijn sven.

Een klein beetje zoekwerk op de juiste manier, of gewoon lezen wat wij nog eens herkauwen.:wink:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.