10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Lin

Over burn

Weet iemand hoe je toast laat overburnen? heb namelijk 90 min cd’s en kan maar 80 branden!!! met windhoos kan je dan overburning option aanvinken maar toast heeft hier nog nooit van gehoord. :oops:
    En ik heb geen zin om deze cd’s aleen op mijn werk te kunnen branden. Er was ongeveer 3 weken geleden ook vragen over gesteld maar niemand had enig idee.

Bijdrager
    Missundaztood

Ik neem aan dat je het over muziek-cd’s hebt.

Ik gebruik daar zelf iTunes voor en dat werkt prima, gewoon de 74minuten die ook op de CD staan.

Bijdrager
    Ganymedus

Goede vraag, helaas heb ik er zelf tot op heden ook nog geen antwoord op gevonden.
    Zelf trek ik de bestanden naar vpc en creeer ik daar de cd’s met nero, overburnen is daar vrij eenvoudig. Kan ik je ook zeker aanraden.

Bijdrager
    sabine

het is niet precies maar misschien helpt het

http://www.macworld.com/2003/02/secrets/mac911202/

en dan onderaan het artikel staat UNSOLICITED hieronder staat misschien iets wat van dienst kan zijn

Bijdrager
    HOMER

Ik heb het zelfs een keer voor elkaar gekregen om 86 minuten op een 74min schijfje te branden met iTunes.

Bijdrager
    sabine

volgens bovenstaande link zou het moeten kunnen maar dat is weer met bepaalde soort files.

Cd’s moeten langer bespeelbaar zijn:-)

Bijdrager
    HOMER

tja, maar omdat de eerste compactdiscs getest werden op een stuk van Beethoven (correct me if i’m wrong) is de standaard 74.
    Dat stuk is nu eenmaal niet langer.

Bijdrager
    maceddy

Ik heb op de volgende pagina een Util gevonden, die ook Overburn ondersteunt.

http://homepage.mac.com/rnc/

Daar staat een Util genaamd MissingMediaBurner.
    Deze zou je kunnen proberen.

Ben em nu zelf aan t downloaden, maar t schiet niet op met een 33k6.
    Als ik em heb geprobeerd laat ik het ff weten.

Bijdrager
    hansenonline

heb missing mediaburner gebruikt, een mpeg bestand dat toast niet aankan is hier mee wel gelukt. het programma maakt gebruik van de terminal. zelf heb ik een ibook en de instelling is toshibainterne drive en generic-mmc-raw driver.

succes,

daan.

Bijdrager
    Marc

Dragon Burn heeft ook een over burn functie op Mac

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.