30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 285)
  • Q:
    Bijdrager
    ctxppc

Over 100 dagen WWDC 09. 100 geruchten en wensen.

JaHet is JUIST 100 dagen vòòr de WWDC 2009. Kunnen we 100 geruchten en wensen posten?

Bijdrager
    Maced.2

ja hoor…hier zijn mijn wensen:

Blue-ray op de Mac
    Snowleopard.
    De witte iMac back

:apple:

en geruchten die lees ik wel…….:wink:

Bijdrager
    Swiss

vernieuwde mac mini :)

Bijdrager
    St. Mobbs

Een 12″ MacBook met GPS en 3G-internet

Moderator
    unSOUND

WWDC is meer voor developers… Het zal dus eerder gaan over nieuwe software dan over nieuwe hardware… Denk ik. Ik hoop al een tijd op een nieuwe mini, maar ik denk eerder dat die gewoon een keer een silent upgrade krijgt, net als de nieuwe witte MacBook.

Bijdrager
    ctxppc

Amai! Mensen houden niet van Schiller en ook niet zoveel van Keynote… :cry: :?

Bijdrager
    KR1275

Ik verwacht een browser die controleert op spelling en of woorden bestaan…. of ben ik de enigste die dat verwacht?

Bijdrager
    sven-

Ik denk nog steeds dat WWDC 2009 in het teken zal staan van Snow Leopard, waarbij Apple (hopelijk Steve Jobs, en NIET de bolle Phil Schiller) de snelheid laat zien op een eveneens vernieuwde Mac Pro.

Bijdrager
    Zenn

Snow Leopard
    Nieuwe Mac Mini
    Nieuwe Mac Pro
    Nieuwe iPhone
    Maar das is niet echt voor WWDC, wel? :? :)

Bijdrager
    Nikita
    ”Richard

Ik verwacht een browser die controleert op spelling en of woorden bestaan…. of ben ik de enigste die dat verwacht?

Nee, zowel Safari als Firefox hebben dat al jaren ingebouwd. Overigens is ‘enigste’ in dit geval nog fout ook…

Ik verwacht een nieuwe iPhone. Past in de upgrade-cycle. Daarnaast neem ik aan dat Snow Leopard ook wel vermeldt zal worden; maar ik denk niet dat SL tegen die tijd wordt uitgebracht. Hoewel ze wel moeten opschieten, aangezien Windows 7 op dit moment al hoge ogen gooit (is uiteindelijk de grootste concurrent)…

Verder verwacht ik niet zo veel. Misschien nieuwe Mac Pro met op de Core i7 gebaseerde Xeon processor. Ik mag hopen dat er tegen die tijd toch wel eens een nieuwe Mac mini en iMac zijn uitgebracht (dat begint ondertussen wel een beetje zielig te worden)…

Bijdrager
    Pieterr
    ”Nikita”
    ”Richard

Nee, zowel Safari als Firefox hebben dat al jaren ingebouwd. Overigens is ‘enigste’ in dit geval nog fout ook…

Ik verwacht een nieuwe iPhone. Past in de upgrade-cycle. Daarnaast neem ik aan dat Snow Leopard ook wel vermeldt zal worden;

:?

Bijdrager
    Nikita

Hey, grammatica pikt ‘ie er nog niet uit he :wink:

Bijdrager
    Pieterr

Altijd even 3 keer extra doorlezen als je anderen op fouten wijst…

Bijdrager
    Nikita

Spannend…

Bijdrager
    Pieterr

On topic dan maar:

Ik verwacht veel info over de Snow Leopard buzz words:
    – Grand Central
    – QuickTime X
    – OpenCL

Bijdrager
    maclover111
    ”Maced.2″

ja hoor…hier zijn mijn wensen:

Blue-ray op de Mac
    Snowleopard.
    De witte iMac back

:apple:

en geruchten die lees ik wel…….:wink:

Niet de witte imac.
    Maar de magneet voor de remote.

Bijdrager
    mblokhuis

– Release date Snow Leopard
    – Nieuwe MacPro (ben erg geïnteresseerd in wat ze daar mee doen)
    – Nieuwe Cinema Displays, als ze tegen die tijd nog niet uitgebracht zijn.

Bijdrager
    J-P-H

Integratie van MacMini en AppleTV.
    Wordt geweldig omdat je video kan streamen na de nieuwe Airtunes – correctie – Airstream Express.

Bijdrager
    Bert_9999

een nieuwe iMAC !!

Bijdrager
    awesomemac

-Nieuwe iPhone
    -Snow Leopard
    -Nieuwe iMac (mag nou wel hè? De mijne is van juni 2008, nog nooit zo lang een “nieuwe” Mac gehad. Meestal kort na mijn aankoop kwam er wel weer een nieuwe)

Bijdrager
    Hansi2124
    ”Richard

Of je de enigste bent, weet ik niet, maar misschien wel de enige;-)

Bijdrager
    Patrock

En jij bent niet de enige die hem op die fout wijst.

Ik hoop gewoon dat Snow Leopard zo snel is dat hij klaar is met opstarten als het *bong* geluid is afgelopen.

Bijdrager
    Cloudsurfer

Snow Leopard, kan gewoon niet anders.

Verder verwacht ik geen hardware updates, die zullen wel stilletjes ingespoten worden (zoals Nvidia in de iMacs). Maar dat is misschien nog te vroeg, er kan van alles gebeuren tussen nu en 100 dagen.

Bijdrager
    sanderman

1) Een stevige update van de Desktop lijn:
    a) Mac Pro update
    b) Mac Mini update
    c) iMac update
    2) Geen blu-ray, daar ziet Apple overduidelijk geen brood in.
    3) Geen iPhone Nano
    4) Wellicht een vernieuwde iPhone (casing van ander materiaal, de huidige gaat uit zichzelf barsten; Sterkere prestaties door nieuwe processor e.d.; geen nieuw design.)
    5) Snow Leopard

dat zijn mijn geruchtjes. Overigens, lekkere fout in de poll: enigste? [edit]ik had voorgaande comments nog niet gezien;) [/edit]

Bijdrager
    BetaDevil
    ”sanderman”

Dit heeft sowieso weinig zin vind ik, je ziet het verschil bijna niet op een beeldscherm kleiner dan 20 inch, en het is egt niet super op 24 inch, dit is voor tv’s van 40 inch of groter.

Ik hoop dat Snow Leopard vanaf dan verkrijgbaar is en dat die ook in zo’n mooie box komt met iLife en iWork.

Bijdrager
    Zzyzx_Rd

iTunes video store in NL! :cry:

Bijdrager
    Dagaloni

Wat ik denk:

Mac mini
    Mac pro update

Nieuwe cinema displays, als ze er nog niet zijn.

Snow Leopard is al uitgekomen en wordt dan op de Mac mini en Mac pro gepresenteerd.

Misschien een nieuwe iPhone. Van alu en meer multi touch functies

Bijdrager
    sven-

Voor al die grapjassen die het niet begrijpen…WWDC is voor pro’s, dus zaken als iMacs, Mac minis e.d. (consumenten producten) krijgen daar geen upgrade/update.

Bijdrager
    Pieterr
    ”sven-“

Zaken als iMacs, Mac minis e.d. (consumenten producten) krijgen daar geen upgrade/update.

Tuurlijk niet. Die krijgen namelijk deze maand al een update.;-)

Dit was er ongeveer vorig jaar te zien. :P

Bijdrager
    tommy666
    ”BetaDevil”
    ”sanderman”

Dit heeft sowieso weinig zin vind ik, je ziet het verschil bijna niet op een beeldscherm kleiner dan 20 inch, en het is egt niet super op 24 inch, dit is voor tv’s van 40 inch of groter..

Uhm,buiten voor video kun je Blu-Ray ook gebruiken als data-opslag. iets waar ik tegenwoordig wel reikhalzen naar uitkijk,aangezien een DVD’tje vaak ook al niet meer voldoende is om deftig een back-up te trekken (as in… never :P) Alleen voor die Back-ups zie ik het nu van Blu-ray wel in,aangezien ik geen externe schijven meer vertrouw.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 285)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.