3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Siri

Outlook/Hotmail/Live naar Mac Mail

Hey allemaal.

Ik zit een tijdje met het probleem dat ik niet meer mijn Hotmail (Outlook mail) niet meer kan ontvangen in de Mail app op m’n Mac.
    Voorheen kon dit nog met POP, maar dit werkt nu ook ineens niet meer bij mij. Op mijn iPhone en iPad werkt het prima, maar op m’n Mac krijg ik het maar niet voor mekaar.
    Na vele onduidelijke Microsoft (lees: anti-Apple) forums te hebben afgespeurd, zonder antwoord, bij deze dus de vraag:
    Hoe krijg ik mijn @live.nl adres ingesteld (het liefst met IMAP of Exchange) op de Mail app op mijn Mac?
    Ik werk op de Mac mini onder Mountain Lion en op de MacBook onder Lion.

Hopelijk kan iemand mij uit de brand helpen, want ik zie door de bomen het bos niet meer!

Groeten,
    Koen

Bijdrager
    Yggdrasil

Hotmail/Outlook ondersteunt geen IMAP.

Ik kan perfect Hotmail ontvangen via de Mail applicatie (OS X 10.8.3). Er staat ergens een instelling verkeerd. Verwijder eens je account en ga dan naar de systeemvoorkeuren. Daar kies je bij ‘Mail’ voor een ‘Andere’ account en voegt je hotmailadres en je wachtwoord in. De rest gebeurt vanzelf.

Bijdrager
    Siri

Dan doe ik toch iets verkeerd.
    Heb het ooit om een of ander reden van m’n Mac verwijderd (toen was het ook met POP), maar krijg het steeds maar niet werkend.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.