11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    mieke56

Outlook op de Mac

Ik heb Outlook 2008 voor de Mac versie 14.1.4. In de afgelopen weken heb ik twee keer een foutmelding bij het openen van Outlook gekregen en de volgende ochtend was heel mijn Outlook leeg….
    De Mircrosoft user data van de meest recente backup van 29 december (time machine) heb ik in de map documenten teruggezet zonder resultaat. Tot mijn verbazing zijn mijn contactpersonen van 3 jaar geleden wel weer zichtbaar maar de rest niet.
    Wat moet ik doen om mijn Outlookmappen en de contactpersonen weer terug te krijgen in Outlook?

Bijdrager
    janbertwedman

Bij mij heet het Entourage…

Geblokkeerd
    Bento

Fijn hoor, dat Time Machine…..

Bijdrager
    SunKeeper

Het is toch echt Outlook die het hier in de war schopt.

Outlook eens opnieuw installeren om te beginnen? Het probleem lijkt vanuit de app zelf te komen.

Bijdrager
    GoeieDag

Jan, tegenwoordig heet het gewoon Outlook.
    Bento, flikker op! Want de kans is groot dat TM niks met het probleem te maken heeft. Maar wat wil jij je eigen meninkje over TM zo graag bevestigt zien…

Geblokkeerd
    Bento

Met een normale manier van een back up maken was dit probleem al lang opgelost.

Bijdrager
    GoeieDag

En dat weet jij zo even op afstand te zeggen?!

TM is een ‘normale’ back-up (wat je er verder ook mee mag bedoelen), want je kunt die back-up (naast via de TM-interface) ook gewoon als bestand benaderen met de Finder, en zaken terug zetten. Je moet dus niet zo dom ouwehoeren, ook al doe je dat dan zonder spelfouten en met interpunctie!

Geblokkeerd
    Bento

Met een normale back up manier bedoel ik ook een manier die veel en veel minder storingsgevoelig is.

Bijdrager
    SunKeeper

Goed lezen schijnt een gigantisch probleem te zijn.

De TS heeft met Time Machine geprobeerd het probleem op te lossen.
    Echter bestond het probleem allang (namelijk Outlook start verkeerd op) voordat de TS iets met Time Machine had gedaan.

Ter vergelijking: je rijdt je band steeds op dezelfde plaats lek, maar je kunt niet vinden wat je erin hebt gereden, hoe goed je de weg ook bekijkt. Dan ligt het toch niet aan je bandenplakset dat je de oorzaak van het lekrijden niet kunt vinden!

Geblokkeerd
    Bento
    SunKeeper op 10 januari 2014

Goed lezen schijnt een gigantisch probleem te zijn.

De TS heeft met Time Machine geprobeerd het probleem op te lossen.
    Echter bestond het probleem allang (namelijk Outlook start verkeerd op) voordat de TS iets met Time Machine had gedaan.

Ter vergelijking: je rijdt je band steeds op dezelfde plaats lek, maar je kunt niet vinden wat je erin hebt gereden, hoe goed je de weg ook bekijkt. Dan ligt het toch niet aan je bandenplakset dat je de oorzaak van het lekrijden niet kunt vinden!

2008 is de versie van Outlook hoor, niet de startdatum van de problemen. Die spelen namelijk sinds enkele weken.

Ik merk inderdaad dat je problemen hebt met lezen.

Nu weer OT want TS heeft het probleem nog niet opgelost mede “dankzij” de voortreffelijke software van Time Machine….

Bijdrager
    SunKeeper

I rest my cases….

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.