10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    deCel

outlook mac

bij het aansluiten van de ipad was de mac schijf (ssd vanb 80 gb) vol en is de mac gecrasht en vastgelopen. hebben toen in safe boot opgestart omdat we een grijs scherm kregen. uiteindelijk hem terug aan de praat gekregen door hem meermaals opnieuw op te starten… Nu blijkt dat alle mails en contacten verdwenen zijn in outlook en mail en via time machine krijgen we het niet terug gezet. Iemand raad. help ons alstublieft.

Moderator
    Night

Outlook ÉN mail? Gebruik je 2 mailprogramma’s door elkaar?

Voor Mail moet je op zoek gaan naar de folders ~/Library/Mail en ~/Library/Containers/ com.apple.mail

Bijdrager
    deCel

Ik heb inderdaad mail (apple) en outlook, en daar komen mijn telenet. be mails binnen. Outlook is echter gecrasht, vandaar dat ik alles kwijt ben. Hoe kan ik alle mails, contacten en agenda ergens terug vinden?

Bijdrager
    deCel

Ik probeer via Time Machine naar mijn backup schijf te gaan, en duid dan een datum aan van voor de crash, ga dan naar ‘Mac’ maar kan dan niets terugzetten omdat dit lichtgrijs is onderaan, en dus niet geselecteerd!

Bijdrager
    KarelWillem

Je bent niet alles kwijt als een programma crasht natuurlijk.

Dus dat is ietwat vreemd.

Enfin:

Open Outlook, en daarna Time Machine.

Ga terug naar de periode voor je crash, en zet de boel weer terug.

edit:

Oké, dat lukt dus niet lees ik net hierboven.

Bijdrager
    deCel

Ik heb gedaan wat je zei: open outlook, ga naar back upschijf, dan naar Mac, … daarna heb ik daar alles geselecteerd, rechtsklikken, en “zet terug” dan heb ik ‘Microsoft office ‘ aangeduid.

Maar de computer is nu alles aan’t kopiëren naar MO2001, 63000 onderdelen voorbereiden tot nu toe … is dat normaal?

Bijdrager
    deCel

125000 onderdelen ondertussen,…

Bijdrager
    deCel

Onvoldoende schijfruimte om ‘ACC.log’ te kopiëren

Er is nog 29,66 GB schijfruimte vereist om dit bestand te kunnen kopiëren. Je kunt ruimte vrijmaken door onderdelen te verwijderen uit het gedeelte ‘Opslag’ van ‘Over deze Mac’

Bijdrager
    deCel

Iemand die mij nog kan helpen AUB

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Schijfpermissies eens herstellen? Klinkt bijna als iets wat met permissies te maken heeft. Kijk ook eens wat er allemaal in Console.app voorbijkomt.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.