4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    moqub

outlook in de war van meer hotmail adressen

Hoi

Ik ben best heel blij met mijn nieuwe osx alleen outlook (5.0.6) werkt niet meer zoals hij het eerst wel deed. Bij meerdere hotmail accounts maakt hij er werkelijk een zootje van, haalt hij alle mail van een adres binnen en de volgende keer van een ander adres. Zo kan ik dus niet langer zien wat waar staat want alle inboxen worden hetzelfde. Misschien iets wat simpel op te lossen is, wie weet het?

Thanks!

PS kom er net achter dat dit bericht misschien in een ander forum beter op zijn plek was geweest maar weet even niet hoe ik het kan verplaatsen, sorry.[/list]

Bijdrager
    ElectricCat

Draai je outlook ondert OS X? Dat is toch een Classic programma?
    Waarom gebruik je mail.app niet?

Bijdrager
    ElectricCat

Moqub, kijk een naar dit draadje : mail.app , die gewoon onder X draait kan wel hotmail aan nu,lijkt me veel handiger dat te proberen, i.p.v. eleke keer classic te moeten opstarten voor je email.

http://www.macosx.nl/forum/viewtopic.php?t=2768

Ik heb zelf geen hotmail, maar er is vast wel iemand die even kan uitleggen hoe je dat doet als het niet lukt.

Bijdrager
    moqub

thanks!!!

ik had al gezocht op outlook maar dit gedeelte van het forum niet gevonden. Moesten meer mensen problemen mee hebben leek me en ja hoor dus toch. Ik ga het meteen proberen:D

fijn weekend!!

M.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.