8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    hitcher

Outlook for mac 2011. Mail beantwoorden zonder oorspronkelijk bericht

Hallo,

In de windows versie kun je vrij eenvoudig aanvinken dat je het oorspronkelijke bericht niet wil meesturen als je een mail wenst te beantwoorden.

Ik ben alle opties doorgelopen in Outlook for mac 2011 maar zie niet hoe ik dat in dit programma kan doen. Waarschijnlijk zie ik iets eenvoudigs over het hoofd maar heb de oplossing nog niet gevonden. Heeft iemand de oplossing?

Dank alvast!

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

⌘A en dan ⌫?

Bijdrager
    hitcher

Serieus aub

Bijdrager
    Raddie

In mail wordt, als je een stuk tekst selecteert, alleen dat stuk onderaan de reactie geplakt. Als je een lege regel selecteert en dan op reply drukt heb je dus geen oorspronkelijke tekst staan. Makkelijker kan niet, volgens mij. Maar ik weet niet of het in Outlook ook zo werkt.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    hitcher op 30 maart 2014

Serieus aub

Dat was serieus. Als je eerst aan moet klikken dat je geen citaat in je antwoord wilt hebben, dan kost dat grofweg net zoveel moeite als ⌘A en dan ⌫ indrukken.

Of bedoel je dat je nóóit het originele bericht wilt citeren? In dat geval is het inderdaad geen handige oplossing.

Bijdrager
    hitcher

Nee het gaat erom dat je standaard instelt dat het ontvangen bericht niet wordt meegestuurd bij het antwoord. Het kan in Outlook voor Windows, Entourage voor Mac maar niet in Outlook voor Mac. Op zich toch wat vreemd.

Bijdrager
    vishaakje

Ben wel heel nieuwsgierig waarom je dat zou willen?

Edit:
    Als je het originele bericht er niet bij wilt hebben kan je toch gewoon een nieuwe lege mail sturen…

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.