4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    jeroengroter

Outlook exchange agenda in iCloud

Ik gebruik voor mijn werk een Outlook agenda, welke ik ook gebruik op mn iPhone. Nu wil ik deze agenda ook thuis op mn MacMini bekijken via iCal, heb namelijk geen zin in meerdere aparte agenda’s. Ik heb echter geen idee hoe ik dit moet doen. Heb al gezocht, maar vind nergens het antwoord. Ik ben bang dat het echt mega simpel is… Kan iemand me helpen?

Bijdrager
    wimbers

Dat lan als je exchange 2010 gebruikt op je werk.
    Bij mij werkt het als volgt:

Onder lion stel je een exchange account in met dezelfde settings als in je iphone.
    Je kunt dan ook aangeven of je mail, calender, en / of contacten wilt gebruiken.

Het werkt op die manier dus alleen met lion en exchange 2010

Bijdrager
    readefries

Op Exchange moet Outlook Anywhere aanstaan. Dit kan vanaf versie 2007. Voor het instellen is het handig als de IT afdeeling Autodiscovery aan heeft staan.

ALS bovengenoemde het geval is, zal iCal bij het aanmaken van een Exchange account automatisch de instellingen ophalen. Lukt dat niet. Dan kun je handmatig een account toevoegen en laten verwijzen naar je webmail server. Dit zou moeten werken, tenzij IT het je met opzet lastig maakt:D

Bijdrager
    snoopnotthedog

@wimbers wat vul je dan bij serverpad in? Dat wat in je iPhone bij Domein staat? ik gebruik lion 10.7.2

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.