8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    nightf3v3r

Outlook e-mails weg..

Ik heb OS9 met outlook gekopieerd naar een andere partitie en op de “originele partitie” OS X gezet. Als ik nu opstart van de gekopieerde OS9 partitie zijn al mijn outlook e-mails weg! Hoe kan ik deze terughalen?..

Bijdrager
    Jordan_D

Die oude mails zitten in een map Microsoft User Data. En die zit in de map documenten. Gewoon een copy maken en op de zelfde plaats opslaan.
    Veel succes

Bijdrager
    nightf3v3r
    ”Jordan_D”

Die oude mails zitten in een map Microsoft User Data. En die zit in de map documenten. Gewoon een copy maken en op de zelfde plaats opslaan.
    Veel succes

Ja, maar wacht even. Op de partitie waarop OS9 stond, daar staat nu OSX op. Dan kan er toch nooit meer een oude map zijn met mails?.. En waar moet ik deze dan naartoe kopieren?

Bijdrager
    Jordan_D

Oh ..? geen backupvan je data? Dat is lastig. Het enige wat ik je kan zeggen. Zoek of je die map nog kan vinden. Ik weet niet of dat je de partitie waar je OSX op heb gegooid heb gewist. Dat zou niet zo mooi zijn.

Bijdrager
    nightf3v3r
    ”Jordan_D”

Oh ..? geen backupvan je data? Dat is lastig. Het enige wat ik je kan zeggen. Zoek of je die map nog kan vinden. Ik weet niet of dat je de partitie waar je OSX op heb gegooid heb gewist. Dat zou niet zo mooi zijn.

Ja. maar ik heb gewoon de hele hap vergesleept. Wat had ik dan moeten doen, kan ik nog doen?

Bijdrager
    nightf3v3r

Bedankt voor de reactie! Ik heb het teruggevonden. Er stonden 2 Identity mappen, waarvan een dus de nieuwe zonder mails en de oude MET alle mails. Die heb ik overgesleept, en alles is weer terug! Pffew! Even stressen was dat.

Bijdrager
    Jordan_D

Gefeliciteerd. Ja erg is dat he als je denkt dat je iets kwijt ben :wink:
    Maar ja alles is gelukkig goed afgelopen.

Bijdrager
    reneo

gelukkig is het zo simpel dat je het kan verslepen zonder problemen, heb je dat al eens met een winddoos geprobeerd?!?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.