4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    G3Lay-Z

>> Outlook Archives van PC naar Mac

Hallo iedereen,

Ik had de volgende vraag, is er een mogelijkheid om Outlook Archives van de PC
    ook te gebruiken op een Mac en dan ook op dezelfde manier. Ik weet namelijk niet of microsoft ook e-mail programmatuur heeft voor apple. Ik wil namelijk dat mijn pa ook overstapt naar apple want windows krijgt hij alleen maar gezeik mee.. (logisch)

Cheers! en alvast bedankt! :apple:

Bijdrager
    tennapel

Apple Mail kan een aantal formaten inlezen, maar dat is denk ik niet wat je wilt.

Bij Office2004 voor de Mac zit het programma “Entourage” wat zeg maar de Outlook voor Mac is; ik weet alleen niet of Entourage ook de archiving functie heeft. Misschien dat je hier meer vindt: http://www.microsoft.com/mac/products/entourage2004/entourage2004.aspx?pid=entourage2004

Ik heb zelf oude mail in Apple Mail ingelezen en bewaard deze in aparte mappen in Mail, dat werkt prima.

Bijdrager
    trabant

Het boek Switching to the Mac van David Pogue is sowieso een goede investering. Daarin legt hij ook uit hoe je via netscape 7 op de PC installeren, daarin je mail importeren en vervolgens exporteren, die ge-exporteerde mail op de mac in Mail importeren de boel van PC naar Mac krijgt. Zoek anders even hier op boektitel en schrijver, het is al vaker langs gekomen.

Bijdrager
    G3Lay-Z

Ja maar dat is dus eigenlijk niet de bedoeling, ik wil niets hoeven omzetten het moet namelijk idiot proof zijn voor mijn pa, begrijp me niet verkeerd maar ja moet gewoon simpel zijn. import klaar…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.