4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    RBoere

Outlook 207 naar MacMail PST easy convert

Hallo allen,
    Ik ben bezig met het overzetten van outlook mail naar een pas aangeschafte Mac mini. Met het appje PST easy convert kan je makkelijk de Outlook mappen converteren naar Macmail, die het dan vervolgens weer importeert als “Geimporteerde postbus” Dat gaat tot zover goed, echter alle mappen en submappen zijn leeg. Er zijn geen berichten in te vinden. Wel zie ik in alle mappen een ‘mbox’. Alle mappen geven aan dat er ‘0’ berichten zijn. Tot zover kan ik me er iets bij voorstelllen. Maar ineens kwam er in één van de mappen zomaar een bericht tevoorschijn (uit 2009). Ik ga er dus van uit dat het converten en overzetten goed is gegaan maar dat er iets is wat het openen van de berichten tegenhoudt. Iemand al zoiets meegemaakt? Enw eet iemand een oplossing?

Overigens: met de migration assistent lukte het helemaal niet!

Alvast bedankt voor het meedenken!

Bijdrager
    Obi

Mogelijk dat volgende werkt, dit zou voor iedere email-client
    moeten werken. Exporteer vanuit Outlook je complete outlook mailbox
    naar een formaat dat Apple mail kan lezen. Importeer vervolgens het
    geëxporteerde bestand uit Outlook in Apple mail.

Bijdrager
    RBoere

Hallo Obi,
    Dat is precies wat het appje doet. Waarom ik de mbox mappen niet kon openmaken in MacMail is me een raadsel maar het is inmiddels gelukt!
    Om een één of andere reden wilde de importfunctie niet goed werken. Maar nu is het gelukt, alle mappen staan nu keurig in MacMail! Prima app dus. (als je geduld hebt dan…)

Bijdrager
    mvsanten

Beste RBoere,

Ik gebruik deze app nu ook en ook mijn geïmporteerde archieven zijn leeg.
    Kun je aangeven wat je hebt gedaan om dit op te lossen?
    Mij lukt het nog niet.

Groetjes,

Mike

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.