5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    okkehel

Contacten onbruikbaar in Outlook 2016

Ik heb de volledige Office 2016 voor Apple gekocht (abonnement). Outlook werkt redelijk foutloos maar dat geldt niet voor het onderdeel Contacten (of: Personen zoals het in Office vertaald is). In dat onderdeel kan ik helemaal niks en dan bedoel ik ook echt niks. Van alles al geprobeerd inclusief een totaal nieuwe installatie (ook van osx want ik heb mijn HD vervangen). Ook dat helpt niet. Zoals te doen gebruikelijk kom je bij Microsoft helpdesken e.d. ook geen stap verder. Wie heeft een idee wat hier aan de hand kan zijn. Ik gebruik IMAP en ik weet dat er dan wat dingen niet werken als het gaat om adresboeken e.d.

Bijdrager
    SunKeeper

Stom antwoord waarschijnlijk, maar wat is er mis met Contacten uit je programma-map?

Die kun je volgens mij namelijk net zo eenvoudig samen met Outlook gebruiken.

Waarom het niet werkt: Microsoft wil wel haantje de voorste zijn met het uitbrengen van nieuwe versies, maar onderhoud en updates bij grove problemen; ho maar.

Zie ook het probleem met de foutmelding over geheugen tekort.

Bijdrager
    okkehel

Helaas maar Contacten van Apple gebruiken in combinatie met Outlook werkt niet. Ik weet in ieder geval niet hoe dat zou moeten. Maar toch bedankt voor de reactie..

Bijdrager
    abbenhui

En dat is dus een van de redenen waarom ik Mail van OSX blijf gebruiken.

Bijdrager
    okkehel

Dat overweeg ik ook maar Outlook ziet er voor het overige vrij goed uit en ik vind het qua functionaliteit net iets beter dan Mail. Op dat gedoe met die contacten na dan…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.