6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    bonestaak

Outlook 2016 mail automatisch naar account mappen

Ik heb Outlook 2016 in gebruik. Echter blijkt dat Outlook standaard gemaakt is voor mensen met maar 1 email account.

Ik heb er 8 en dan wil ik ook nog wat mappen waar mail in gezet wordt die aan een bepaalde criteria voldoen.

Ik heb wat rules aangemaakt. maar blijkbaar werken die niet uit zichzelf. Ook niet als ik rules aanklik.

Zie bijlage, Doe ik iets verkeerd?

Bijdrager
    bonestaak

Sorry de bijlage wilde niet meekomen, hier alsnog

Bijdrager
    GoeieDag

Aan alle voorwaarden voldoen…2 accounts… Hoe zou dat moeten kunnen?

Bijdrager
    bonestaak

Hoe zou ik het anders moeten doen? Ik moet straks 9 email accounts invoeren, bedoeling is dat ik net als in mail links al mijn email accounts apart krijg te zien.

Moderator
    Night

Allereerst moet je “Als aan alle voorwaarden wordt voldaan” veranderen in “Als aan één of meerdere voorwaarden wordt voldaan”
    Dan kun je alle accounts toevoegen, behalve die van de accounts waar je mail naartoe wil verplaatsen.

Overigens zie ik hiervan de noodzaak niet in, in het binnenkomst venster zie je gewoon alle mail onder elkaar. Of ze nou in de originele accountfolder staan of in die van het account waar je ze naartoe hebt verplaatst.

Bijdrager
    bonestaak

Ik moet gewoon voor elk account een aparte rule maken. Dat werkt wel. Alles in een map vind ik niet handig temeer omdat bij sommige emails het account niet duidelijk te zien is. Als voorbeeld het geval waar bij ieder account botweg mijn naam als alias ingezet wordt (ongevraagd) waardoor je overal walberg ziet maar niet direct het werkelijke account.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.