3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    psion1

Outlook 2016 icm Office 365 agenda items terugzetten vanuit olm bestand

Werk al een tijd naar volle tevredenheid met Outlook 2016 (huidige versie 16.20). Ik werk hierop met een viertal mail-accounts. Vandaag ben ik overgestapt van Hosted Exchange naar Office 365 en hiervoor in Outlook een nieuw account aangemaakt. Dus eerst een exportbestand (.olm) van het oude account gemaakt en deze vervolgens in Outlook geïmporteerd. Bij de import kan niet worden gekozen in welk account de gegevens moeten worden geplaatst. Daarom wordt in het linker navigatievenster van Outlook het import bestand (deze computer) weergegeven. De mail en contactpersonen zijn in een keer naar het nieuwe account verplaatst (slepen). Ging prima. Bij de agenda lukt dit niet. Vervolgens in lijstweergave alles (per maand) geselecteerd, maar ongeveer de helft van de agenda items kunnen niet worden verplaatst naar de nieuwe map. Heb gekeken naar unieke kenmerken van de betreffende items, maken die lijken er niet te zijn. Iemand een idee, anders kan ik alles handmatig overtikken, maar liever niet:-)

Bijdrager
    TheBigZ

Bijdrager
    iMac Lover

Ik kan mij van weleer herinneren, dat ik op mijn Windows laptop alle gegevens van Outlook exporteerde als *.pst bestand.

Waarin alle items van MS Outlook werd opgenomen. Mail, contacten, notities en agenda items. Op mijn Mac Mini dit bestand geïmporteerd toen ter tijd in MS Outlook 2011 alles geïmporteerd .

kan mij herinneren dat ik tijdens het exporteren wel alle items moest aanvinken in Ms Outlook, die ik over wilde zetten.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.