6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Yuna

Outlook 2011 mail terugzetten vanuit time machine?

Ik heb gisteren eindelijk Mavericks geïnstalleerd op mijn mac en alles is goed gegaan behalve dan dan ik nu mail kwijt ben uit Outlook 2011 in een van mijn inboxen en helaas staat die mail niet meer op de mail server. Helaas ben ik zo dom geweest om voor de upgrade niet eerst mijn mail te exporteren zodat ik een back up heb. Wat ik wel heb is een back up van time machine waar het in zou moeten staan. Maar hoe kan ik de mail uit mijn time machine back up terugzetten? Ik heb al gekeken bij Microsoft Userdata maar wordt daar niet echt wijzer van en soms is de laatste bewerking daarvan ergens in 2013 wat mij ook niet lijkt te kloppen. Ik heb de mail echter niet uitgesloten qua backuppen.

Wie kan mij helpen of ben ik mijn mail voorgoed kwijt? Ben ook een leek op het gebied van time machine en dingen terugzetten want het is tot nu toe nog nooit nodig geweest.

Bijdrager
    MacModus

Volgens mij staat dat gewoon bij je documenten onder:

Microsoft user data > main identity etc..

Bijdrager
    Yuna

Ja in de main identity staat van alles maar ik kom er niet uit wat ik nu precies allemaal moet terugzetten. Al die mapjes of alleen een bepaald mapje.. of? Het is mij ook opgevallen dat in mijn timemachine geen database staat maar op in mijn huidige bestanden wel.

Bijdrager
    MacModus

Ze staan bij mij wel in de time machine, dus dat moet je zelf even goed nakijken.

Wat je zou kunnen doen is, je huidige map, als backup kopiëren ( ook al is die leeg ) Of tijdelijk een andere naam geven! is misschien handiger

En als je de oude in de Time machine hebt gevonden in zijn geheel over je bestaande map kopiëren. (of als nieuwe neerzetten, dat ligt er aan wat je doet met je originele map)

Dan kijken wat outlook doet, werkt het niet dan heb je altijd je backup nog. Zo heb ik het ook een keer gedaan.

Dat lijkt mij het handigste en kost je maar een paar minuten.

Meer kan ik niet voor je bedenken.

Ron

Bijdrager
    Yuna

Ik heb mij laatste main identity terug gezet van voor mavericks daardoor kreeg ik ineens ook weer een andere identity erbij naast de gewone main identity “Main Identity [Backed up 2014-03-03 20.02.00]” M’n oude had ik even naar iets anders hernoemd.

Maar ik heb nog steeds mijn oude mail niet terug. Ik heb de back up en die backed up 2014 even helemaal in een andere map gedaan zodat er maar een main identity in de outlook map staat want ik lag ergens dat dat ook voor conflicten kon zorgen maar dat hielp ook niet.
    Wat doe ik verkeerd?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.