13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    JJmac

Outdoor camera

Is er iemand die ervaring heeft met het plaatsen van een outdoor camera.

En met name over het gebruikerservaring met Mac en iPhone.

Ik had deze gezien, https://aanbiedingen.telegraaf.nl/wifi-outdoor-ip-camera-13633.html

Bijdrager
    vuurvreter

Als je geen eisen stelt, dan is het een goede koop.
    Zelf ga ik voor wat meer kwaliteit, maar daar hangt wel een ander prijskaartje aan.

Bijdrager
    marz

Ik heb sinds ruim een jaar een 3-tal hikvision camera’s geïnstalleerd. Ben er erg tevreden over.

Bijdrager
    Marcel

Kijk eens naar Nest is wat duurder maar dan heb je top kwaliteit

Bijdrager
    JJmac

Ja die Hikvision had ik al goede berichten over gehoord, voorlopig heb ik toch maar een goedkopere versie aangeschaft, kijken hoe het met Apple omgaat en hoe de kwaliteit is, en belangrijker dat ongewenst bezoek achterwege blijft.

Ik zal na verloop van tijd hier eens een schrijven over plaatsen.

Bijdrager
    JJmac

De camera’s heb ik retour gestuurd, voldeden niet, het beeld was prima ook s’nachts.

de detectie kreeg ik niet aan de praat, installeren was makkelijk.

Ga even verder kijken.

Bijdrager
    vuurvreter

Zoals ik al aangaf, als je geen eisen stelt is het een goede koop.
    Ik heb dit systeem met 2 camera’s via het stroomnet lopen.
    Werkt goed en het beeld is goed.

https://www.bewakingscamera.nl/bascom-pro-dome-camera-draadloos

Bijdrager
    JJmac

Stel ook niet zo veel eisen, gewoon een simpele camera die je waarschuwt als het wat ziet.

De Nest heb ik ook naar gekeken maar dan zit je vast aan een abonnement.

Hikvision heb ik ook naar gekeken maar daar ben ik nog niet over uit.

Hierbij kwam ik ook uit bij Ezviz, lijkt mij zeer interssant, zeker de prijs…

Bijdrager
    jebman

Heb wat camera’s van Arlo hangen. Handige app. Gratis week cloud opslag, evt permanent met een stickie. Nadeeltje vind ik dat het weer een eigen wifi netwerk heeft en weer een apparaat extra met stekker in de meterkast die aan de router moet. (Ik heb dan de draadloze variant). De arlo q is standalone met eigen voeding en kan over je eigen wifi netwerk.

Het nodige is te programmeren wanneer die actief is en wanneer er melding moet komen. Gekozen voor dit systeem omdat het draadloos is en ik zo geen voeding en utp kabels hoef te trekken. Camera moet ca 2x per jaar aan de Arlo lader. Wifi bereik is goed, komt verder dan mijn Airport Extreme en mijn Fritz box. Alleen de Arlo kan het hele huis dekken, rest haalt het bijv niet naar de tuin of zolder. De arlo q heb ik ook, daar kan je zelfs kiezen welk deel van het beeld beweging moet detecteren.

Bijdrager
    JJmac

Zal er zeker eens naar kijken.

Bijdrager
    hans dorsman

Ik heb een Foscam camera. De detectie werkt prima en je krijgt mails met foto’s toegestuurd. Ik laat ook nog filmpjes opslaan op de ruimte van mijn website via FTP.  Dat werkt ook. Opnames op een sd kaart vind ik niet nuttig, omdat een crimineel alleen het kaartje er maar uit hoeft te halen. Je hoeft dus het cloud abonnement van Foscam niet te gebruiken.

Bijdrager
    vuurvreter

<p class=”cite”>jebman op 22 maart 2018 om 21:52</p>
    Heb wat camera’s van Arlo hangen. Handige app. Gratis week cloud opslag, evt permanent met een stickie. Nadeeltje vind ik dat het weer een eigen wifi netwerk heeft en weer een apparaat extra met stekker in de meterkast die aan de router moet. (Ik heb dan de draadloze variant). De arlo q is standalone met eigen voeding en kan over je eigen wifi netwerk.

Het nodige is te programmeren wanneer die actief is en wanneer er melding moet komen. Gekozen voor dit systeem omdat het draadloos is en ik zo geen voeding en utp kabels hoef te trekken. Camera moet ca 2x per jaar aan de Arlo lader. Wifi bereik is goed, komt verder dan mijn Airport Extreme en mijn Fritz box. Alleen de Arlo kan het hele huis dekken, rest haalt het bijv niet naar de tuin of zolder. De arlo q heb ik ook, daar kan je zelfs kiezen welk deel van het beeld beweging moet detecteren.

Hoeveel megapixels zijn deze camera’s?

Bijdrager
    JJmac

Heb inmiddels de Ezviz Husky aangeschaft en het voldoet goed.

Haarscherp beeld zowel overdag als in de nacht, ook de App en het Support voldoet prima.

https://www.coolblue.nl/product/808236/ezviz-husky-air.html Heb er 90 euro voor betaald.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.