30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 56)
  • Q:

Bijdrager
    Scriptkid

Ouders overhalen

Hallo allemaal.
    Ik wil zo graag een Macbook pro 13* ‘600,00 <- Tweede hands
    Alleen nu zit ik met me ouders die niet mee willen betalen omdat ik een onvoldoende sta (een 5,3)
    Ik probeer ze over te halen…
    Maar ik weet niet hoe, ik heb hun nu all een week genegeerd. Het doet hun niks.
    Meschien weten jullie iets?

-Scriptkid

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Gewoon je onvoldoende omzetten in een voldoende. Even goed leren en je bent er. Overigens zou ik je ouders niet negeren, zeker niet over zoiets triviaals als dit.

Bijdrager
    Usain

Je docent bedreigen of het cijfer systeem hacken. Afkijken bij je volgende toets kan ook..

Bijdrager
    Koning Frank

1. haal voldoendes
    2. stop met negeren
    3. ????
    4. profit

Bijdrager
    sunapple

Baantje zoeken.

Bijdrager
    Wimusia
    Scriptkid op 16 november 2014

Meschien weten jullie iets?

Met spoed een inburgeringscursus doen, zodat je weet hoe je misschien schrijft:-)

Bijdrager
    hatolex

Om nu voor een taalvout een inburgeringscursus te volgen lijkt me onzinnig, een beetje beter opletten op school lijkt me voldoende.

Of probeerde je soms leuk te zijn?

Bijdrager
    bbqwerty

Voldoende halen en niet zo verwend doen misschien?
    Als jij duur spul wilt, zal je daar toch echt zelf wat voor moeten inleveren (geld bijvoorbeeld).
    Misschien is het ook een idee om gewoon naar je ouders te luisteren, ik zou mijn zoon ook zeker niet iets geven waar ie om zeurt en al een week mij negeerd

Bijdrager
    bbqwerty

Sorry, klonk misschien een beetje hard. Maar denk dat een voldoende halen en lief doen de kortste weg is:)

Bijdrager
    Wimusia

Jij haalt ook geen voldoende nu je “Waar ie om zeurt en al een week mij negeerD”!

Bijdrager
    Usain

Pfff @wimusia waarom ben je zo aan het bitchen op een paar spellingfoutjes..

Bijdrager
    Wimusia

Een paar? Foutjes? Het is een hele kunst om berichten te vinden zonder grammaticale blunders van de ergste soort!

Bijdrager
    Usain

Dat is geen antwoord op mijn vraag, waarom maak jij je er zo druk om?

Bijdrager
    Wimusia

Dat is mijn antwoord en daar zul jij het mee moeten doen.

Bijdrager
    Lang Lid

O schijt, die debiel is ook weer terug.

Bijdrager
    hatolex

Omdat wimusa de moeder van die andere taal malloot is.;!

Bijdrager
    Usain

Uitermate teleurstellend dat iemand die zijn tijd verdoet aan het verbeteren van mensen op internet te beroerd is om gewoon als een volwassene een vraag te beantwoorden van iemand die zich oprecht afvraagt wat er in jouw hoofd omgaat Wimusia..

Bijdrager
    Lang Lid

Misschien kan Wim Stoltenberg je vraag psychisch niet verwerken Usain. En mogelijk overtreedt hij ook de regels van zijn onbegeleid verlof: geen internet!:-x

Bijdrager
    Bamboe81

Scriptkid, kun je deze 3 vragen beantwoorden?

1. Waarom is die MacBook Pro voor jou nu noodzakelijk?
    2. Waarom kun je zelf niet betalen? En is een goedkopere 2de-handje ook een optie?
    3. Waarom vind jij dat je ouders eraan mee moeten betalen?

Ik bedoel dit niet bijdehand ofzo, maar ik ken jou, je ouders en jullie situatie niet. Hierom kan ik (of iemand anders) de situatie niet inschatten. Het geven van (goed) advies wordt hierdoor heel lastig. Gewoonweg te weinig informatie. Met bovenstaande vragen help je jezelf (en ons) met het inschatten van de situatie.

Denk trouwens wel dat het negeren van je ouders je kansen op een MacBook eerder verslechterd, dan verbeterd…. Maar zoals hierboven al gezegd: ik ken zowel jouw ouders als ook de verdere situatie niet. Maar ik persoonlijk zou nooit iemand alsnog z’n zin geven, omdat ‘ie me negeert! Ik zou juist extra volhardend worden….

Moderator
    Pete.Z

Los van het taalgezeur, verplaats ik dit topic even naar de lounge, waar het beter past.
    Blijven we zaniken gaat het op slot.

Moderator
    Night

Maaruh…. “negeren” mag in het kader van de hele Zwarte Pieten-discussie toch ook niet meer? Samen met de Negerzoen. Ik vraag me alleen af wat het dán zou moeten worden. “Medemens met een donker getinte huidskleur”-en? Nèh…. dat wordt niks:twisted:

Bijdrager
    Bamboe81

Haha!!

Night +1

Bijdrager
    Wimusia
    Bamboe81 op 16 november 2014

Denk trouwens wel dat het negeren van je ouders je kansen op een MacBook eerder verslechterd, dan verbeterd

Daar gaan we weer: “Het negeren van je ouders je kansen op een MacBook eerder verslechterD, dan verbeterD

Bijdrager
    Imade

Hoezo heb je nu persé een Macbook nodig?
    Daarnaast moet je niet vergeten dat je ouders al veel geld kwijt zijn aan de vaste lasten, dat kan zomaar €700,- of meer in de maand zijn.
    (Gas/Water/Electra/Premies/Auto; Wegenbelasting, brandstof/TV/Huis/Eten/Kleding/Internet/jouw school etc.).
    Denk er eens over om te gaan overleggen met je ouders, bijvoorbeeld; Als ik over ga doen wij dan fiftyfifty of probeer zelf een baan te vinden en ervoor te sparen.
    Vergeet niet dat negeren en onvoldoendes halen altijd een zware minpunt is, dat is namelijk eerder brutaal.
    Ik zou namelijk nooit aan een duur product mee betalen als mijn kind met een onvoldoende thuis zou komen.

Bijdrager
    hatolex

Ik zit me net af te vragen of wimusia en bento niet gewoon dezelfde zieke geest is.:?:

Bijdrager
    Wimusia
    hatolex op 16 november 2014

Ik zit me net af te vragen of wimusia en bento niet gewoon dezelfde zieke geest is.:?:

Je bedoelt natuurlijk of Wimusia en Bento niet gewoon dezelfde zieke geest ZIJN?

Bijdrager
    hatolex

Ik had de fout er opzettelijk in gezet in de hoop op jouw reactie, en zie……………je bent er met open ogen ingetrapt.

Maar mijn vraag blijft natuurlijk wel bestaan.

Bijdrager
    belfortmac

Bijdrager
    Brombeer

Waarvoor staat TS eigenlijk onvoldoende?

Bijdrager
    Wimusia
    hatolex op 16 november 2014

Ik had de fout er opzettelijk in gezet in de hoop op jouw reactie, en zie……………je bent er met open ogen ingetrapt.

Maar mijn vraag blijft natuurlijk wel bestaan.

Je bedoelt natuurlijk: “Opzettelijk ingezet”.

Sterkte met je inburgeringscursus!

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 56)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.