13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    powerbookpismo

oude xbox in verbinding stellen met mac mini

ik heb dus een oude xbox cristal,en omdat hij nog niet zo oud is ga ik (voorlopig) geen 360 kopen. Maar ik zou graag mijn nieuwe mac mini aansluiten op mijn xbox om muziek enzo af te spelen. Is dit mogelijk?Ik heb al veel gelezen over dat je de 360 kan aansluiten op mac,maar nooit iets over de ori xbox..

Bijdrager
    Schimmeltje

Moet je eerst laten ombouwen

Bijdrager
    Petje

Eerst (laten) ombouwen.
    Dan krijgt jou xbox een ip adres…meestal192.168.2.5
    met inlognaam “xbox” en paswoord “xbox”.
    Nu kan dmv een ftp progje je xbox contaxten.
    Even de uitleg in een notendop.
    Zoner gemodde x-box lukt het absoluut niet.

Bijdrager
    Tjeerd

Mijn oom bouwt xBoxen om:P mjah.. nogal nutteloze informatie

Bijdrager
    kick-it

Ik heb mijn xbox “cristal” omgebouwd, maar ik vind het erg moeilijk om via mijn mac dmv ftp contact te krijgen met de xbox.
    Ik gebruik transmit, geeft eigenlijk altijd een time-out.
    Heb nu Virtual PC met XP en dan kan ik wel verbinding krijgen.
    Ook het uitpakken van x-iso bestanden op een mac lukt mij niet, ook daar gebruik ik Virtual PC voor.

Bijdrager
    Barabas2005

Als je XBox Media Center gebruikt kun je muziek, video en pictures streamen van de Mac naar de XBox. Alles wat hiervoor nodig is vind je hier:

http://www.xboxmediacenter.com/

Verder heeft deze site heel veel info over de XBox en verschillende software die er voor te krijgen is:

http://www.xbox-scene.com/

Have fun:) .

Bijdrager
    marijnXXX

Op mijn vorige computer (een pc) gebruikte ik altijd ccxgui om mijn media te streamen naar mijn Xbox (met Xbox Media Centre). Dat progamma is er niet voor de Mac dus vroeg ik me af:
    Zijn er nog andere alternatieven voor CCXGUI voor de mac behalve xBmsX? Die deed het namelijk niet bij mij… (Ik heb MacOsx 10.4.7)

Als die er niet zijn, zou iemand mij misschien uit kunnen leggen hoe ik SMB shares moet instellen voor de mac? Ik heb zo ongeveer alles al geprobeerd wat ik kon vinden op internet. (met Sharepoints, etc). Ik blijf steeds een “Can not connect to network server” error krijgen.

In een ander topic dat ik net geopend had stond wat over NullRiver 360. Helaas is dat voor de Xbox360 en die heb ik niet. Ik heb gewoon een ouwe zwarte doos.

Bijdrager
    Woziak
    ”marijnXXX”

…Als die er niet zijn, zou iemand mij misschien uit kunnen leggen hoe ik SMB shares moet instellen voor de mac? Ik heb zo ongeveer alles al geprobeerd wat ik kon vinden op internet. (met Sharepoints, etc). Ik blijf steeds een “Can not connect to network server” error krijgen…

Heb je al gekeken in systeemvoorkeuren -> delen -> windows-deling -> start ? :wink:

Bijdrager
    houtappels

Zojuist mijn xbox 360 gekoppeld met connect 360 aan mijn mac mini. Het werkt geweldig. Zelfs draadloos (g protocol) snel genoeg. Nog geen 10 minuten en draaien.
    Zeker een leuke app….

Bijdrager
    marijnXXX
    ”Woziak”
    ”marijnXXX”

…Als die er niet zijn, zou iemand mij misschien uit kunnen leggen hoe ik SMB shares moet instellen voor de mac? Ik heb zo ongeveer alles al geprobeerd wat ik kon vinden op internet. (met Sharepoints, etc). Ik blijf steeds een “Can not connect to network server” error krijgen…

Heb je al gekeken in systeemvoorkeuren -> delen -> windows-deling -> start ? :wink:

Jup, heb ik gedaan.. geen succes helaas!

Bijdrager
    maarten_van_roon

Ik heb zelf een tijdje terug Captain FTP gebruikt, dat draaide heel goed, was wel shareware. Je moet er wel voor zorgen in je instellingen dat je firewall uitstaat.

Bijdrager
    mac lover

dat jij die shitbox rommel nog gebruikt…. :(

Bijdrager
    Neproadie
    ”mac

dat jij die shitbox rommel nog gebruikt…. :(

welk een nuttige en behulpzame bijdrage aan dit topic

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.