One More Thing » Community » Forum » Mac Software » Mac Apps (Overige) » [opgelost] Oude versies van Visual Studio Code blijven staan?

[opgelost] Oude versies van Visual Studio Code blijven staan?

Profielfoto van streeff

streeff 5 maanden geleden #

Ik werk sinds ongeveer een jaar met de web-editor Visual Studio Code, waar ik op zich erg enthousiast over ben. (De juiste code-editor is vaak een erg persoonlijk iets, en deze past toevallig goed bij mijn manier van werken)

Maar ik heb wel een gek probleempje: in de loop der tijd heb ik verschillende updates gedaan, maar bij sommige daarvan lijkt de oude versie nog op mijn Mac te zijn blijven staan. Ik open vaak bestanden met de rechtermuisknop en dan krijg je onderstaand menu (screenshot).

Als ik zoek op “Visual Studio” en type “Programma” krijg ik echter maar 1 resultaat dus ik kan de oude versies niet vinden en weghalen.

Weet iemand hoe ik de oude versies toch kan vinden en deleten?

• Dit onderwerp is gewijzigd 5 maanden geleden door Profielfoto van Night Night. Reden: Titel aangepast
Profielfoto van streeff

streeff 5 maanden geleden #

Opgelost!

De oude versies opstarten, ZONDER dat de nieuwe versies open staan (dat had ik eerst), en updaten en herstarten. Soms moet het 2 keer.

Daarna de computer herstarten.

Over dit topic

Gestart 5 maanden geleden door streeff

Laatste reactie door streeff

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?