7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Kyokushinkai

Oude versie software

Ik ben zo nu en dan op zoek naar een oudere versie van software. Voor windows weet ik dat er bijvoorbeeld een website is zoals oldversions.com. Is zoiets er ook voor OS X programma’s?

Momenteel wil ik bijvoorbeeld graag een oude versie van Skype hebben, omdat de nieuwste versie bij mij en mijn vader niet werkt. Er komen geen contacten online, terwijl die toch echt wel online zijn. In de vorige versie die we hadden (geen idee welke) was er geen probleem. Heeft er eventueel nog iemand een oude versie liggen?

Bijdrager
    Petje

TIP!
    Ik kijk altijd op marktplaats.nl.
    Daar vind je vaak goedkoop oude software aangeboden.

Bijdrager
    deSpaanseRente

Dat lijkt me niet echt dé oplossing voor gratis software. :?

Bijdrager
    Festinger

@petje,

goede tip, maar het is duidelijk niet wat Kyokushinkai bedoelt.

http://www.oldversion.com/ is voor het windows platform een zeer nuttige bron voor oudere versies software gebleken, en kyokushinkai zoekt iets dergelijks voor het OS-X / Mac platform.
    Voor zover ik weet bestaat het nog niet.

Jammer genoeg is ook op oldversion.com ook niet alle oudere software voor windows te vinden. Ik vermoed dat dat onder druk is van de fabrikant van de software, die bijvoorbeeld niet wil dat sommige software nog gebruikt wordt.
    Het lijkt me dat gebruikers dat eigenlijk gewoon zelf moeten weten.
    Klikken we op iTunes, in oldversion.com dan komen we niet verder. Het waarom laat zich raden.
    Nogal jammer. Maar het leert dat het heel nuttig kan zijn om zelf oude versies te bewaren.

Bijdrager
    Ram

Je kan nog proberen om het via limewire of bittorrent te downloaden.

Daar staan soms nog oudere versies.

Bijdrager
    dennie

Ik kan je alleen aan skype helpen die je op de eerste macosx kan laten draaien

http://download.skype.com/macosx/Skype_1.0.0.24.dmg

Of heb je een nog oudere versie nodig

Verder weet ik geen echte sites waar je alle oude software kan downloaden

Bijdrager
    Kyokushinkai

Ok bedankt, die versie ga ik even proberen. Misschien moet ik maar een site beginnen met oude versies:)

[update]Yep, met die oude versie werkt het weer prima[/update]

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.