7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Macosx

Oude versie Radio Widget gezocht !

Wie kan mij nog helpen aan de RODE versie waarin Ned en Belgie zitten dacht 6.0 ?
    De nieuwe 7.0 geeft bij problemen met Hilversum 1.

Heb de nieuweste versie van Flip For Mac en RealPlayer geinstalleerd, maar op alle 3 mijn Mac’s gaat het bij Hil. 1 mis.

Thanks

Bijdrager
    bd

ik weet precies wat je bedoelt, sterker nog geen enkel radio widget werkt meer bij mij
    de enigste die het deed was versie 1.0 daarna is het foutgegaan , concept was erg vet jammer dat ze niet meer werken (op geen enkel van mijn 3systemen )

Bijdrager
    Hans LDK

bij mij werkt het allemaal helemaal zoals het hoort (mèt de nieuwe Flip4mac, 10.4.7 etc). Je kunt de (rode) widget zo van mij ontvangen.

Bijdrager
    Macosx

Tja, ik snap het ook niet. Het heeft bij altijd perfect gewerkt, ik vindt het een mooie widget kan niet meer zonder;-)

:finderoud:

Bijdrager
    Macosx
    ”Hans

bij mij werkt het allemaal helemaal zoals het hoort (mèt de nieuwe Flip4mac, 10.4.7 etc). Je kunt de (rode) widget zo van mij ontvangen.

GRAAG

:finderoud:

Bijdrager
    karf

Heb je hem ook nog voor mij?

B.V.D.

Bijdrager
    Sabina

Op mijn werk hebben mijn collega en ik allebei de NL radio widget 6.2 in onze dashboard, alleen werkt hij niet hetzelfde terwijl we wel allebei hetzelfde systeem etc hebben.
    Die van mijn collega speelt gewoon de gekozen radio zoals het moet, maar bij mij opent hij Windows Media Player en dan zit ik dus de hele tijd met een wmp-venster open, dat werkt irritant.

Mijn collega heeft Windows Media Player niet op de mac staan, ik dacht dat het daar aan zou liggen, maar als ik wmp van mijn mac verwijder doet de hele radio widget het niet meer.

Wij komen er niet uit, dus weet iemand hoe ik naar de radio widget kan luisteren zonder dat hij Windows Media Player opent, of een ander programma, maar gewoon speelt zoals bij mijn collega?

Alvast bedankt voor het meedenken! :)

(ps, ik kan ook de nieuwe NL radio widget, 7.0, niet luisteren zonder dat wmp opent..)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.