7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    HELEMAAL_NIKS

Oude versie iLife op oude mac

Hoi,

ik moet vanwege problemen mijn computer resetten. Ik heb de gegevens kunnen kopieren, alleen de programma’s heb ik niet kunnen redden… En ik dacht nu, kan ik de oude versie van iLife weer installeren? Want mijn mac kan de nieuwe niet aan. Is dat mogelijk? Ik weet wel dat dat al bij iOS mogelijk is om oude versies van het programma te downloaden. Is dat ook zo op de mac? Ik hoor het graag! En als het niet kan… Zijn er dan vervangende programma’s voor 10.7.5?

Alvast Bedankt!

Bijdrager
    Shmoo

Ik zou niet weten waarom je die niet zou kunnen installeren, waarschijnlijk als je Mavericks hebt kun je nog steeds de oude iMovie versie naast de nieuwe iMovie draaien.

Tenminste zo werkt het ook bij iWorks en zo heeft het altijd gewerkt, er zijn toch ook nog steeds mensen die iWeb installeren en gebruiken.

Gewoon de iLife CD erin en installeren maar.

Bijdrager
    SunKeeper

En als je geen DVD hebt, neem eens een kijkje in de Mac App Store. Nadat je hebt ingelogd moet je bij Aankopen kijken.

Bijdrager
    HELEMAAL_NIKS

Wat het probleem is… Mijn mac kan geen mavericks draaien… En, als ik de cd installeer… Kan ik hem dan gewoon updaten naar de meest recente versie van iMovie (die voor 10.7 ipv 10.9)

Bijdrager
    SunKeeper

Ja, oude updates blijven gewoon beschikbaar als je dat bedoelt.

Probeer het eens uit, kijk hoever je komt.

Bijdrager
    Rickje

En anders gewoon een torrent binnen halen toch?

Hoe moet je vandaag de dag anders aan ‘oude’ software komen.

Bijdrager
    Shmoo

Die oude apps updaten ook gewoon hoor.

Tot een X versienummer natuurlijk, je kunt ze niet updaten t-/m de meest recente versies want dat zal je computer niet meer aankunnen en de nieuwere versies zijn ook compleet nieuwe apps dus dat gaat sowieso niet maar de oude iLife apps zullen wel degelijk een update krijgen.

Vergelijk het met iWeb die wordt ook niet meer ge├╝pdatet in de toekomst door Apple maar mensen die deze app vandaag zouden installeren vanaf een oude iLife CD die ze nog hebben liggen installeren op dat moment iWeb versie 2.0 terwijl miss. versie 3.3 (of zoiets ) de laatste versie van iWeb is. Het stapje vanaf 2 naar 3.3 is nog steeds gewoon te updaten.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.